Leírás és Paraméterek
Az AnyTour E+ 2 GTS a Giant klasszikus túra trekking elektromos kerékpárjai között felszereltségét tekintve a közepes felszereltségű.
A bringa pedelec rendszerével elégedett lehetünk, hisz ebben a gépben a Giant SyncDrive Sport motort dolgozik, ami 70Nm-es csúcsnyomatékával és 350%-os maximális rásegítésével szuper társ lesz bringás kalandjaink során, míg a vázba rejtett 625Wh kapacitású akkumulátor garantálja, hogy az élmény sokáig tartson. Emellett érdemes megemlíteni a Giant RideDash Evo kijelzőt is, ami nem csak összekapcsolható okostelefonunkkal, de ki is tudja írni telefonos navigációt használva, hogy mikor és melyik irányba kell majd kanyarodnunk.
A klasszikus kerékpáros alkatrészekre sem lesz panasz úgy gondoljuk. Az AnyTour E+ 2 egy 10 sebességes Shimano Deore váltórendszert kapott, szélesebb, 11-42-es áttételű fogsorral. Az első villa egy klasszikusnak mondható Suntour NEX E25, míg a fék is egy jól bevált darab: Shimano MT201-es hidraulikus tárcsafékek.
A bringa pedelec rendszerével elégedett lehetünk, hisz ebben a gépben a Giant SyncDrive Sport motort dolgozik, ami 70Nm-es csúcsnyomatékával és 350%-os maximális rásegítésével szuper társ lesz bringás kalandjaink során, míg a vázba rejtett 625Wh kapacitású akkumulátor garantálja, hogy az élmény sokáig tartson. Emellett érdemes megemlíteni a Giant RideDash Evo kijelzőt is, ami nem csak összekapcsolható okostelefonunkkal, de ki is tudja írni telefonos navigációt használva, hogy mikor és melyik irányba kell majd kanyarodnunk.
A klasszikus kerékpáros alkatrészekre sem lesz panasz úgy gondoljuk. Az AnyTour E+ 2 egy 10 sebességes Shimano Deore váltórendszert kapott, szélesebb, 11-42-es áttételű fogsorral. Az első villa egy klasszikusnak mondható Suntour NEX E25, míg a fék is egy jól bevált darab: Shimano MT201-es hidraulikus tárcsafékek.