Ez az oldal cookie-kat használ, hogy a legjobb élményt tudjuk nyújtani felhasználóinknak! További Információ
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Rólunk

Ha azt szeretné tudni, hogy személy szerint kik vagyunk , akkor kattintson ide , vagy gördítsen a lap aljára, viszont ha az Annyira Más Bringabolt érdekli, akkor olvasson tovább!

pár példa ahol cégünk megjelent

Vásároljon minőségi kerékpárokat és kiegészítőket akár online az Ambringától!

Az Annyira Más Bringabolt 2007 tavaszán nyitotta meg első boltját Budapest határától 1 km-re, az Omszki tó mellett.
2016-ban Budapesten, az I. kerületben nyitottuk meg második kerékpár boltunkat, mely kifejezetten az elektromos kerékpárokra fókuszál. Innen 2019-ben költöztünk át a XII. kerületbe egy jóval nagyobb boltba.

Miért vásároljon tőlünk?

• Mert nálunk  van a legszélesebb választék elektromos kerékpárokból és fekvőbringákból.
  • Mert nálunk kipróbálhat, sőt ki is bérelhet sokféle kerékpárt vagy kerékpár utánfutót.
  • Mert visszatöltésre is képes elektromos kerékpár kínálatunk egyedülálló hazánkban.
  • Mert a világhírű Bionx és a Bosch elektromos kerékpár rendszerek szakértőjeként és hivatalos szervizként olyan széleskörű szolgáltatást kaphat tőlünk, mint semelyik másik kerékpárboltban sem.
  • Mert nálunk a szerviz helyben van, így nem csak diagnosztikát, hanem mechanikai szervizelést is helyben el tudunk végezni, így a lehető legrövidebb időt kell csak várnia a karbantartásra-javításra (ez budakalászi boltunkra igaz).
  • Mert a legelsőként kezdtünk el elektromos kerékpárokkal és fekvőkerékpárokkal foglalkozni Magyarországon, így biztos lehet a szakértelmünkben, melynek egy részét az Elektromos kerékpár nagykönyvben és a Rekumbens e-book-ban ingyen megkaphatja tőlünk!
  • Mert különleges kerékpárjainkhoz mindenféle szükséges és/vagy hasznos kerékpáros kiegészítőt és alkatrészt is megtalál nálunk.
  • Mert velünk túrázni is eljöhet, és havi túráinkon velünk együtt tesztelheti le a kerékpárjainkat!

Felhőtlen élményt és luxus kényelmet kínálunk azoknak, akik a kerékpározásban a szabadságot kedvelik, nem pedig a nehéz emelkedőket és a kínzó megpróbáltatásokat!

Kis történelem:

Fekvőkerékpárok az üzlet előtt
Fekvőkerékpárok: sebesség+kényelem+stílus
Az Annyira Más Bringabolt megnyitásához az ötletet a fekvőkerékpárok iránti rajongásom adta. Ahogy egyre jobban beleszerettem ezekbe a különös kerékpárokba, úgy öltött testet bennem a gondolat, hogy nyilván nem vagyok egyedül, akinek a számára ekkora örömöt, ekkora élményt jelent a bringák ezen válfaja, tehát mi lenne, ha mások számára is elérhetővé tennénk őket hazánkban? Mivel Magyarországon egyetlen boltban sem lehetett addig kapni, így elhatároztuk, hogy létrehozzuk hazánk első és egyben legnagyobb fekvőkerékpáros szakboltját. A világ legkomolyabb gyártóinak termékeiből egy olyan széleskörű kínálatot alakítottunk ki, mely tőlünk fejlettebb kerékpáros kultúrával rendelkező országokban is jelentősnek számít, és amelyik bemutatja a fekvőbringák hihetetlen választékát.

Minőségi kerékpáros termékek
A különleges kerékpárokkal párhuzamosan a választék gyorsan kibővült olyan minőségi termékekkel, melyek Hollandiában, Németországban, illetve az USA-ban már bizonyítottak, idehaza viszont - mivel nem a tömegigényt szolgálják ki - szintén nem lehetett korábban beszerezni. Ilyenek például a Busch & Müller cég kiváló, sokszoros tesztgyőztes lámpái és tükrei, a híres SON agydinamói, vagy a Radical Design utánfutói és táskái.
Személyes tapasztalatból tudjuk, hogy gyakran olyan hatalmas a különbség egy árorientált illetve egy minőségi kerékpáros termék között, mint egy "érettségi" és egy "igazgatói" öltöny között. Ezért mi többféle árkategóriában igyekszünk a legjobb ár/érték arányú termékeket kínálni, melyeknél az ár mellett a minőség is kiemelten fontos szempont.

BIONX és GRACE elektromos kerékpárokPedelec: a beépített hátszelű
2008-tól nyitottunk az elektromos rásegítéssel rendelkező kerékpárok piaca felé is, mivel tökéletesen beleillettek az élménybringázást népszerűsítő filozófiánkba. Büszkék vagyunk rá, hogy 2010-ben megkaptuk 3 olyan kiváló gyártó termékeinek hazai forgalmazási jogát, mint a pedelecpiac vezetőjének számító BIONX, a kerékpárpiacot felforgató, Forma-I-es tervezőtől származó, gyönyörű Gocycle, illetve a világ legkönnyebb pedelec szettjét készítő Vivax, régebbi nevén Gruber Assist. Mi vagyunk a magyar disztribútora a világhírű GRACE kerékpároknak is, melyeket 2014-ben kezdtünk el forgalmazni. Kínálatunkat úgy állítottuk össze, hogy abban mindenki megtalálhassa a számára ideális elektromos kerékpárt.
2016-tól az elektromos kerékpárok vásárlói számára speciális szakboltot nyitottunk Budapesten (jelenleg a XII. kerületben, a Tamási Áron utca 64. alatt várjuk az elektromos kerékpárok iránt érdeklődőket.

Megtapasztalható élménybringázás
Mindezek mellett hűek maradtunk a fekvőkerékpárokhoz is, valamint kezdeti elképzelésünkhöz, hogy olyan termékekkel jelenjünk meg, melyekkel gond nélkül élvezhető a kerékpározás által nyújtható legteljesebb élmény. Viszont mit ér a jobb termék, ha nem tud róla senki?
Nálunk éppen ezért különleges szolgáltatásban részesülnek az érdeklődők. Személyesen elbeszélgetünk velük, felmérjük az elképzelésüket, vágyaikat, problémáikat, majd ezek alapján teszünk javaslatot a legmegfelelőbb termékekre, melyeket ráadásul ki is lehet próbálni a boltunk körül kialakított tesztpályán. Sőt, aki még többre vágyik, akár ki is bérelheti tőlünk teszt-kerékpárjainkat komolyabb tapasztalatgyűjtés céljából.

Számunkra az jelenti az igazi örömöt, mikor a próba során egyre erősebben kitörő lelkesedést látunk vevőink arcán. Nekünk nem szükséges rábeszélni senkire semmit, a személyes tapasztalat által termékeink eladják magukat! Ezen stratégiának köszönhetően bátran mondhatjuk, hogy vevőink hihetetlen örömmel használják a nálunk vásárolt termékeket.

Szeretettel várjuk Önt is, tegyen egy próbát, és ismerje meg a kerékpározás legújabb és legélvezetesebb formáit!

Küldetésünk: Segíteni abban, hogy mindenki felhőtlenül élvezhesse a kerékpározás szabadságát.

Mivel tudjuk ezt elérni?

1, Mi megoldást adunk, nem csak terméket!
Akár a legnívósabb, akár a legjobb ár-érték arányú, akár a legolcsóbb megoldást keresi kerékpározással kapcsolatos problémájára, mi megmutatjuk a legmegfelelőbb terméket. Vásárlóinknak nem kell hosszasan tanulmányozniuk a világ kínálatának sokezer termékét, ezt mi elvégezzük helyettük, így spórolunk meg időt és pénzt nekik. Ha pedig a katalógus temékek nem jelentenek megoldást, egyedi építéseket is vállalunk.

2, Örömmé formáljuk a kerékpározást!
Mivel a megoldások sokfélék lehetnek, mi a más boltokból ismert kerékpáros termékek mellett számtalan újdonságot és különlegességet is kínálunk, így vevőink a legjobb termékek kényelmét és előnyeit élvezhetik.

3, Megtapasztalhatóvá tesszük a minőséget!
Mi sem hiszünk a marketing szövegeknek, ezért kipróbálunk mindent, amit csak lehet. Természetesnek gondoljuk, ha vevőink is erre vágynak. Próbapályánkon és próbaútvonalainkon illetve bérléses szolgáltatásunkon mindenki személyesen győződhet meg prémium termékeink előnyeiről.

Végül a ráadás:
+1, Földrajzi korlátok nélkül segítünk!
Akár személyesen látogat el a boltunkba, akár távolabbról, az interneten keresztül szeretne vásárolni, mi mindig igyekszünk maximális szolgáltatást nyújtani vevőinknek.

Kik vagyunk?
Engedje meg, hogy pár mondatban bemutatkozzunk:

Murlasits Attila -  Becenév: Murla
Murlasits Attila a fekvőbringák szakértője

2007-ben nyitottam meg az Annyira Más Bringaboltot. Azóta azon dolgozom, hogy az elektromos kerékpárok és a fekvőbringák minél jobban elterjedjenek hazánkban is.
Az elmúlt pár évben ezen a területen elért legjelentősebb eredményeim:
  • Kipróbáltam az Európában kapható elektromos kerékpárok és fekvőkerékpárok jelentős részét, közel 250 féle modellt;
  • Hosszabb távon is teszteltem több, mint 70 féle különleges kerékpárt és velomobilt;
  • Megterveztem több kétkerekű és háromkerekű fekvőkerékpárt, velomobil burkolatot, rekus táskákat és ruházatot;
  • Több blogban közel 700 cikket írtam elektromos kerékpár és fekvőkerékpáros témában;
  • Szerzőként vagy lektorként közreműködtem sok bringás témával foglalkozó nyomtatott és internetes médiában megjelent cikkben, úgymint Bikemag, Velo.hu, Over magazin, Extremesportok, Láberő, stb;
  • Amatőr bringásként részt vettem sok hazai versenyen és pár külföldi kerékpáros rendezvényen is;
  • Eddigi leghosszabb egyhuzamban megtett kerékpározásom (természetesen fekvőbringával) 2009. szeptember 11-12-én 36 órán keresztül tartott a Race Accross Hungary verseny keretében, miközben 685 km-t tettem meg Szentgotthárd és Tiszabecs, Magyarország legnyugatibb és legkeletibb települései között.
  • Megírtam egy-egy ebookot a Pedelec bringákról, a fekvőkerékpárokról és a kerékpáros ruházatról.
Talán mondanom sem kell, hogy nagyon kedvelem azokat a bringákat, melyek különlegesek, többet nyújtanak élményben, mint egy szokásos kerékpár...

Egyébként 1967-ben születtem, 1988 óta vagyok házas, és van két, immáron felnőtt gyermekem.
Facebook oldalam:http://www.facebook.com/attila.murlasits

Kovács Béla
Kovács Béla túrázó és amatőr versenyző

Mióta szeretek bringázni? Amióta megfuttattam 70 éves nagyapámat, aki a kerékpáromhoz erősített partvis nyelét szorítva rohant unokája után - nehogy elessek. Így lett a bicikli és a kerékpársport gyerekkorom óta az életem része.

Szerencsésnek mondhatom magam, mert a médiában eltöltött hosszú évek után most azzal foglalkozhatok, ami mindig is a hobbim volt.
Országúton vagy hegyi utakon még mindig nagy élvezettel tervezem túráimat - itthon vagy külföldön. Amatőr országúti versenyeken is rendszeresen részt veszek. Ha nem másért, a hangulatért is érdemes elmennem.
Néhány éve kerékpárépítéssel is elkezdtem foglalkozni.

Az elektromos kerékpárokat megismerve rájöttem, hogy azokat az élményeket - amelyeket túráim alatt szereztem- , bárki, kortól, nemtől és erőnléttől függetlenül ugyanúgy átélheti! És ez így van jól!

Murlasits Norbert Murlasits Norbert

Valószínűleg jóval kevesebbet kerékpároztam volna eddig, ha nem lenne az Ambringa gerincét és esszenciáját megtestesítő két kerékpár típus: a fekvőkerékpár és az elektromos kerékpár. Gimnazistaként természetesen még a montizás jelentette számomra a bringázást, de aztán a családi vállalkozás termékei "megfertőztek". Az Ambringa termékkínálatának alakulásával párhuzamosan először én is a fekvőbringákat kedveltem meg, majd pár évvel később az első kipróbálás során rögtön elvarázsoltak az elektromos kerékpárok is.

Mit köszönhetek ezeknek a járgányoknak?

Hatalmas túrákat és sok élményt. Családilag és barátokkal együtt. Na és persze a lehetőséget, hogy gyorsan és izzadtságmentesen bejussak a munkahelyemre! Ahova egyébként már azzal a jóleső érzéssel érkezem, hogy már aznap is tettem valamit az egészségemért! És mindez egy plusz percbe sem kerül az életemből, mivel gyorsabban is érek célba, mint korábban.

Ha nincs ellenére, hogy a kerékpározást (újra) megszeresse, jöjjön el hozzánk és tapasztalja meg, hogy lehet másként is biciklizni, mint azt korábban gondolta.

Annyira másként, az Annyira Más Bringaboltban :)

1989-ben születettem Budapesten.

Csizmazia Gábor – Becenév: Csizi
Csizmazia Gábor

2002 óta foglalkozom illetve élek kerékpár javításból, építésből és forgalmazásból.

Az elektromos kerékpárok végig kísérték a pályám, míg fekvőkerékpárokkal az utóbbi 5 évben foglalkozom. Szinte minden előforduló hibával találkoztam már, és ahogy mondani szoktam:
"A kerékpár szerelés nehéz sport, de mindig én győzök!"

Ez a mentalitás a hitvallásom. Bizony rengetegszer előfordult, hogy más szervizek passzolták, vagy javíthatatlannak véltek egy hibát, de én nem adtam fel, amíg meg nem oldottam!
  • Éves átlagban kb 500 javításra, vagy építésre váró bicaj megy át a kezem alatt. Plusz ott vannak a beüzemelések, bennük jelentős számban elektromos hajtású bringák, és elektromos beépítő szettek. Külön öröm egy normál bringát felturbózni és látni az elégedett mosolyt a megrendelőn!
  • kétszer szerepeltem az Inforádióban, mint kerékpár szervizes szakértő;
  • hobbim a kerékpár, figyelemmel kísérem a technikai újdonságokat, a legújabb fejlesztéseket, és amint lehet élek is velük;
  • évente 8-10 ezer km-t tekerek, amire átlag egy garnitúra külsőt használok el, munkába is lehetőleg bringával járok, ami 68 Km/nap,
  • első bringaszerelésem a saját 16" bringámon volt, akkor "fertőződtem meg".

1970-ben születtem, boldog kapcsolatban élek, egy felnőtt gyerekem van.

Gyulai Krisztián -  Becenév: Krisz Gyulai Krisztián

2010-ben szereztem meg a kerékpárszerelő szakmámat, de már jóval előbb elkezdtem kerékpárokkal foglalkozni. El sem tudnám képzelni az életemet a kerékpárjaim nélkül.
Most 4 db van, de remélem gyűjtök még hozzá párat..;)

Hogy mire jó négy kerékpár?
Mindegyik másra!
Egy a hegyekbe, egy a városba, egy az országúti edzésekre és egy a hétvégi szórakozáshoz.

Éves szinten körülbelül 8 000 km-et tekerek.

Igazi bringa őrült vagyok, szabadidőmben ha épp nem biciklizem, vagy nem szerelek, akkor bringás videókat nézek vagy fórumot, cikkeket olvasok a legújabb kerékpáros vívmányokról.

Sok érdekes, könnyebben - nehezebben megoldható problémával találkozunk nap mint nap a bolt szervizében. Gyakran nem csak az elhasznált alkatrészek kicseréléséről van szó, időnként komoly kreativitást igénylő feladatokkal kell szembenéznünk.
De ettől lesz izgalmas a munka, minden napra jut legalább egy kihívás, sosem válik unalmassá!

A kedvenc feladatom az egyedi biciklik és egyedi fekvőkerékpárok építése. A kiválasztott vázra, többször átbeszélt, egyéni igényekre szabott alkatrészek összeválogatása, illetve az összeszerelés.
Itt szabadjára engedheti az ember a fantáziáját!
Hát van ennél jobb munka? ;)