Ez az oldal cookie-kat használ, hogy a legjobb élményt tudjuk nyújtani felhasználóinknak! További Információ
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Segítség

Segítség

 

Vásárlási feltételek

A vásárlás feltételeiről részletes információkat talál az Általános Szállítási Feltételek-ben.
Amennyiben valamilyen kérdésére nem talál benne választ, hívjon minket telefonon (26/343-353)!

 

Mennyibe kerül a szállítás?

Belföldre az alábbi táblázat tartalmazza a szállítási költségeinket:

                           Szolgáltatás   Költség
 Házhozszállítás előre fizetéssel (GLS)  2.990,- Ft
 Házhozszállítás utánvétes fizetéssel (GLS)  3.990,- Ft


Külföldre országonként a csomag méretétől és súlyától függően kalkulálódik a költség, ezért minden esetben egyedi kalkuláció szükséges.

Mikor kapom meg a terméket?

Termékeink megadott szállítási ideje a kiszállításos átvételre vonatkozik. Személyes átvétel esetén ez természetesen rövidebb, akár aznapi is lehet.
Hasznos lehet tudnia, hogy a szállítási idő tág határok között mozoghat attól függően, hogy van-e éppen az adott termékből raktáron, illetve belföldről, vagy külföldről kell-e beszereznünk. Amennyiben készleten van, úgy 3 munkanapon belül megkaphatja, ha bankkártyás, utánvétes, vagy készpénzes fizetést választ. Átutalásos fizetés választása esetén a kiszállítási idő akkor indul, amikor a pénz megérkezik a számlánkra, ezért ilyenkor a megadottnál hosszabb szállítási idővel érdemes számolnia.

Amennyiben a termék nincs éppen készleten (pl: 3 napnál hosszabb szállítási idő van megadva), úgy az adott terméket rendelésre szerezzük be. Ilyenkor a szállítási idő annak a függvénye, hogy van-e a gyártónál, illetve a forgalmazónál készleten a termékből, illetve belföldről vagy külföldről tudjuk beszerezni. Belföldi beszerzés esetében (a jellemzően más kerékpárboltokban is kapható termékeknél) 6-8 napos szállítási idővel lehet ilyenkor számolni. Mivel termékeink jelentős részét közvetlenül, szerezzük be külföldről, jellemzően a gyártótól, ezért ilyenkor a gyártó éppen aktuális gyártási kapacitásától függően európai gyártók esetében 2 hét és 6 hónap közötti idő telik el, mire hozzánk megérkezik a megrendelt termék. 

 
 

Hogyan kapom meg a terméket?

Szállítási mód vonatkozásában lehet választani a személyes átvétel és a futárszolgálattal történő kiszállítás között. Kerékpárok esetében inkább a személyes átvételt javasoljuk, mert akkor tudjuk elvégezni a kerékpár teljeskörű beállítását.
Személyes átvétel esetén célszerű előzetesen telefonon vagy emailben érdeklődni az áru átvételével kapcsolatban, elkerülendő a felesleges kiutazást. Alapesetben a megrendelt, és készleten lévő áru az Annyira Más Bringaboltban (Szentendre, Dobogókői út 4., Interspar épülete) vehető át keddtől péntekig 10-18, szombaton pedig 9-14 óra között. 
Kiszállítás kérése esetén a futárszolgálat viszi ki a megadott címre a csomagot. Kérjük pontosan adja meg a telefonszámát, mert így lehetőség van arra, hogy amennyiben a futárszolgálatnak gondja akad a kiszállítás során (pl nem talál a címen senkit, nem nyitnak neki ajtót, nem találja a címet, stb), akkor fel tudja Önt hívni, hogy egyeztessenek. A megrendelés megjegyzés sorában hasznos lehet megadnia azt az időszakot, amikor biztosan át tudja venni a csomagot.  A csomag követhetősége érdekében kérésére megadjuk a csomagszámot is a feladást követően.
Az áru átvételekor mindenképp győződjön meg arról, hogy a csomagolás sértetlen, illetve ha problémát észlel, azt azonnal, írásban jelezze a futár felé átvételkor! Utólag ugyanis már egy esetleges szállítási sérülésre vonatkozóan nem tudunk reklamálni a szállító cég felé.

 

Mekkora a minimális rendelés?

A minimális rendelési érték 10.000 Ft. 


Hogyan tudok fizetni?

Többféle fizetési mód közül választhat: készpénz, banki átutalás, VISA vagy MasterCard hitelkártya.
Amennyiben a boltban veszi át a megrendelt terméket, úgy ott készpénzzel vagy hitelkártyával is fizethet. Természetesen akkor is átveheti személyesen a terméket, ha banki átutalással fizetett már és az összeg megérkezett a számlánkra. Ebben az esetben mindenképp előzetesen telefonon érdeklődjön a pénz megérkezéséről, nehogy többször kelljen elfáradnia hozzánk, ugyanis a pénz megérkezése előtt nem áll módunkban az árut kiadni!
Amennyiben kiszállítást kér, úgy bármelyik fenti fizetési mód közül választhat, viszont  a készpénzes (utánvétes) módot csak 500.000 Ft alatt kérheti, a banki átutalás választása esetén pedig a fent említett okokból később kapja meg a terméket. Hitelkártyás fizetést bármilyen átvételi mód esetén választhat. Ilyenkor a fizetés egy biztonságos banki rendszeren (CIB) keresztül, védett módon történik, mi a hitelkártyás adatait nem látjuk, csak a bank igazolja vissza a fizetés megtörténtét számunkra. További részleteket erről a Biztonságos fizetés bankkártyával menüpontban találhat.

 

Garanciális feltételek

Termékeinkre minimum a törvényileg meghatározott garanciát vállaljuk, bizonyos esetekben azonban (pl a kerékpár vázára) ennél hosszabb a garancia, vagy hosszabb garancia kapható gyártói regisztráció esetén. Részletekről bővebb információt kérjen kollégáinktól!

 

Adatvédelmi nyilatkozat

Az Amelior Kft, mint az Annyira Más Bringabolt üzemeltetője (továbbiakban Amelior), tiszteletben tartja a honlapot felkereső minden természetes személy személyiségi jogait. A honlapon keresztül gyűjtött adatokat elsősorban a kért szolgáltatás teljesítéséhez, másodsorban vállalatunk általános tevékenységének fejlesztéséhez használjuk fel.

Az adatok kezelését minden esetben az érvényes adatvédelmi törvény előírásainak betartásával végezzük. Jogában áll megismerni, illetve szükség esetén módosítani az általunk Önről nyilvántartott adatokat, továbbá jogában áll kérni, hogy ezeket az adatokat ne használjuk fel. Amennyiben olyan kérdése van, amelyre a honlap Adatvédelem fejezetében nem kapott választ, kérjük, küldje el azt az info@ambringa.hu címre!

Az Adatkezelési tájékoztatónkat ide kattintva olvashatja el.