BULLS Copperhead Evo AM 1 750 elektromos kerékpár (750Wh, piros szín)
1.792.900 Ft (1.411.732 Ft + ÁFA)

BULLS Copperhead Evo AM 1 750 elektromos kerékpár (750Wh, piros szín)

Gyártó: BULLS Bike
Elérhetőség: Rendelhető
Cikkszám: 657-25748_fs
Kívánságlistára teszem
Vázméret
M
1.792.900 Ft (1.411.732 Ft + ÁFA)

Leírás és Paraméterek

Bulls kerékpárgyártó logója

A Bulls a világ egyik legnagyobb kerékpárgyártó cégcsoportjának az egyik törzs márkája. A német Bulls fókuszában évek óta a minőségi, sportosabb kerékpárok, illetve mostanra a trendeknek megfelelően az elektromos kerékpárok állnak. A márka a prémium minőség mellett elkötelezett az innováció mellett, nem véletlen, hogy számos újdonság debütált náluk az évek során, illetve az sem, hogy a Bulls nem kötötte le magát 100%-osan csak a Bosch rendszer mellett. Kínálatában találkozhatunk bődületesen nagy akkus Brose rendszerű, Shimano, illetve 2024-től a Pinion ebike rendszerrel (utóbbi csak pár, exkluzív márka kínálatába kerülhetett be).

A Bulls termékfejlesztésében a veterán mérnökök mellett egy gyári versenycsapat is részt vesz, akik folyamatos visszajelzésükkel segítik nem csak "profibbá", de a hétköznapok során jobban használhatóvá is tenni.

Elektromos mountain bike kategória képe

Miért jó egy fully (összteleszkópos) e-monti: az elől-hátul lengéscsillapított mountain bike-ok az elektromos kerékpárok világában jelentősen népszerűbbek, mint a hardtail, azaz csak elől lengéscsillapított testvéreik. Habár költségesebb kerékpárok a fully-k, de a felárért a hátsó lengéscsillapítónak köszönhetően egy sokkal kezelhetőbb és komfortosabb ebike-unk lesz. A hagyományos montik esetében páran idegenkedven a fully-któl, aminek két oka van: a hátsó lengéscsillapítás jár némi plusz tömeggel, illetve a pedálozás energiája némileg "megdézsmálásra kerül" a rugó mozgása által. Az elektromos rásegítés szerencsére ezt könnyedén feledteti velünk, így nekünk már csak az előnyök élvezete marad!

Összteleszkópos elektromos kerékpár váz illusztrációja

A végeredmény egy olyan e-monti, amivel szélsebesen tudunk hegynek fel is tekerni és a lejtmenetben is sokkal dinamikusabbak, bevállalósabbak lehetünk. A hátsó lengéscsillapítás fő funkciója, hogy a kerékpár fara lejtmenetben (sőt, még tempósabb hegymászás közben!) ne "pattanjon fel" például a köveken, bukkanókon. Helyette a levegős tag elnyeli az energia nagy részét, ezzel biztosítva, hogy a hátsó kerék a lehető legtovább maradjon a talajon. Ennek hála biztonságosabban kormányozható, illetve fékezhető lesz az ebike, lévén, hogy mindkét kereket "odatapasztja" egy-egy lengéscsillapító a földhöz.

Bosch Performance Line CX 4. gen Smart System motorról

Lényegében a Bosch csúcsmotorját köszönhetjük a Smart System-es CX személyében. Egy bivalyerős, 85Nm-es, ugyanakkor kis tömegű és kompakt motor ez, ami rendkívül sportosan, dinamikusan indul és kitartóan menetel a 25km/h-s rásegítéses végsebességig. Bosch motoros mountain bike-okban lényegében szinte csak ezzel a csúcsmotorral találkozhatunk, de ez nem jelenti azt, hogy az e-mtb-k kisajátították volna maguknak a CX-et! SUV, illetve prémium trekking pedelec-ekben is serényen dolgozik a CX azon, hogy az emelkedőket szinte meg se érezzük.
Bátran állíthatjuk, hogy az egyik legnépszerűbb Bosch motor a CX, nem véletlenül, ereje mindenkit meggyőz!
A Smart System-es vérfrissítésnek hála a CX karakterisztikája az okostelefonunkon futó ‘Flow’ alkalmazáson keresztül finomhangolható, illetve otthonról frissíthető a szoftvere is.
További újítás, hogy a motorba egy úgynevezett ‘Connect Module’-t lehet beszerelni, aminek hála GPS-es nyomkövetéssel vértezhető fel ebike-unk és a megszokott ‘Flow’ alkalmazáson keresztül tudjuk követni, hogy merre jár meglovasított kerékpárunk.

Bosch Performance Line CX (Smart System, BES3, BDU374Y) ebike motor

Működési elv: Nyomatékszenzor
Csúcsnyomatéka: 85Nm
Legnagyobb rásegítés: 340%
Mit jelent ez? Turbo-ban a legnagyobb rásegítési szinten az emberi erő 340%-át képes leadni a motor
Rásegítési szintek (gyárilag 4 rásegítési szint választható az alábbiakból): OFF, ECO, TOUR, TOUR+, SPORT, AUTO és Turbo
Nominális motor teljesítmény: 250W
Elektromos rásegítés sebesség-limitje: 25 km/h
Tömege: 2,9 kg

Bosch PowerTube 750 (Smart System) akkumulátorról

PowerTube néven a Bosch újabb, vázba rejtett, úgynevezett integrált akkumulátoraival találkozhatunk. Egyértelműen első osztályú akkumulátorról beszélhetünk, a Bosch az egyik legjobb és legmegbízhatóbb akkukkal szereli ebike-jait.


Az akkumulátor természetesen ki is vehető a vázból, így külön is tölthető. De ha arra van szükség, magán a kerékpáron hagyva is tölthetjük a vázon található töltő csatlakozón keresztül.
Az akkumulátor kivételéhez ugyanakkor -szerencsére- szükségünk lesz a kulcsára, hisz azzal van bezárva a vázban kialakított bölcsőjébe, így nem kell attól tartanunk, hogy illetéktelenek csak úgy lekapják bringánkról az utcán. A kivételhez a zár kulcsán kívül nem lesz szükségünk másra, az akku könnyen és gyorsan kivehető (kívülről nem látjuk, mivel jellemzően a gyártók egy műanyag/alu fedlappal takarják el).
Magán az akkumulátoron találunk egy gombot, amit megnyomva akár az egész Bosch rendszert is be tudjuk kapcsolni, illetve ha levettük ebike-unkról az akkut, ellenőrizni tudjuk a gomb mellett található led-ek segítségével az akku töltöttségét.

Bosch PowerTube 750 vázba rejtett ebike akkumulátor

Kapacitás: 750Wh
Elhelyezés a kerékpáron: vázcső belsejébe rejtett bölcsőben
Technológia: Li-ion
Tömeg: 4,3 kg
Akkumulátor ház anyaga: alumínium
Levehető az ebike-ról: igen, kulccsal kinyitva

Ebben a kerékpárban egy 750Wh kapacitású PowerTube "bújik" meg a vázban. Kíváncsi vagy arra, hogy ez mire elég? Nézd meg a Bosch hatótáv kalkulátorában, amit ITT találsz.

Bosch LED remote kezelőegységről

Ez a kijelző/kezelőegység debütált az új Bosch Smart System-el. Lényegében minden Smart System-es ebikeon találunk egy ilyen LED Remote-ot (vagy e-mtb-ken egy System Controller-t). Sokszor a LED Remote-ot kiegészítik egy Kiox 300/500 színes kijelzővel vagy egy Intuvia 100 fekete-fehér kijelzővel.
A LED Remote magában is teljes értékű egység, ugyanis a Bosch rendszert kiválóan tudjuk vele kezelni, a rajta található 6 gombon keresztül.
A LED Remote nem rendelkezik kijelző résszel, helyette több, színes led-el jelzi az akkumulátor töltöttségét, illetve a kiválasztott rásegítési szintet.
Okostelefonnal összekapcsolható a rendszer, így az eBike Flow applikáción keresztül láthatjuk, hogy mennyivel megyünk, mi volt az átlagunk. Ezeket az információkat egyébként a LED Remote-al kompatibilis Kiox 300 vagy Intuvia 100 kijelzőn is meg tudjuk tekinteni (nem véletlen, hogy a legtöbbször valamelyik kijelzővel együtt szerelik a LED Remote-ot) Utóbbiak kezeléshez viszont mindenképpen szükség van a LED Remote-ra, mivel csak ezen vannak gombok, amikkel az ebike rendszert tudjuk állítani.

Bosch Led Remote elektromos kerékpár kezelőegység

Cyclocomputer funkciók: magán a LED Remote-on nincs, az eBike Flow appban viszont igen
Akkumulátor töltöttség százalékos visszajelzése: nem
Toló támogatás: van
Kijelző átmérője: nincs, helyette 7 led jelez vissza a rendszer állapotáról
Színek: színes led-ek
Okostelefonnal összekapcsolható: igen
Gombok száma: 6 db (+, - , bekapcsoló, jobbra, balra és OK gomb)
Gombok háttérvilágítása: nem
Tápellátás: belső akkumulátorról + ebike akkumulátoráról
Levehető: nem
Vízállóság: IP54 (por és fröccsenő víz ellen védett)

10 sebességes Shimano Deore M5120 láncváltóról

A japán Shimano váltói közül szerintünk a Deore az egyik legjobb választás, köszönhetően annak, hogy gyorsan és precízen vált, miközben fenntartása is barátibb, mint a csúcs XT rendszeré. A Deore család a Shimano megfogalmazása szerint a legjobb váltócsalád még nem profi felhasználásra. Láncváltó révén csak pedálozás közben tudunk vele váltani, álló helyzetben nem!

Ez a konkrét Deore váltó egy komolyabb, (M szériás) változat, ráadásul abból is a széles áttétel tartományt lekezelni tudó (RD-M5120-10SGS) egy kimondottan széles áttétel tartományt biztosító 11-46-os fogszámú fogsorral.

Tektro HD-M390 tárcsafékről

A HD-M390 a Tektro kimondottan mtb, azaz hegyi kerékpáros felhasználáshoz tervezett hidraulikus tárcsaféke. Könnyen kezelhető és kellő fékerővel bír, így hű társunk lesz a túrázásaink során hosszú ideig. A hidraulikus működésnek hála ez a fék finomabban adagolható, mint egy mechanikus fék, így a fékezés precízebb lesz és kevésbé fárasztó a kezeknek. Ez az M390-es modell már komolyabb fékrendszer, mint a Tektro belépő montis fékrendszere, a HD-M280. Ez a nagyobb, megbízhatóbb és tartósabb fékerőben nyilvánul meg elsősorban. Az M390-es egy kétdugattyús fékrendszer.

Bulls Lytro 34 Air (140mm) villáról

Az Bulls Lytro 34 Air a Suntour XCR 34 Air villáján alapul és a német gyártó igényeinek megfelelően lett gyártva, finomhangolva. A villa alapját adó XCR 34 Air Suntour komolyabb mountain bike villa családja. Itt már levegős villáról beszélünk, ahogy ez a konkrét típus is légkamrával dolgozik az acélrugó helyett. Ennek hála sokkal jobban testre és személyre szabható és megoldható az, hogy egy 60 illetve egy 95kg-s felhasználó alatt is ki tudjuk használni a teljes, 140mm-es rugóutat (hiszen nem fog eltűnni a rugóút nagyobb része kapásból jobban a nehezebb bringás súlya alatt)

Ez a konkrét első villa már visszaút csillapítás állítással is bír, így még könnyebben megtalálhatjuk azt a beállítást, amit tökéletesnek fogunk érezni.

Suntour Unair TR LO-R8 rugóstagról (140mm)

Az Unair a Suntour sokat bizonyított, jól bevált hátsó lengéscsillapító családja, amit egészen jellemzően XC és trail bringákba, ebike-okba szerelnek a gyártók. Népszerűségét annak is köszönheti, hogy egyszerű a felépítése, emiatt a beállítása mellett a szervizelése is egyszerűbb. Szerencsére utóbbira nem sokszor lesz szükség, mivel ez egy kimondottan tartós konstrukció.

Természetesen ez egy levegős hátsó tag, azaz akár csak az első villák esetében, itt is a légkamra nyomásának megfelelő beálllításával tudjuk beállítani testsúlyunkhoz, illetve igényeinkhez megfelelően a

Az Unair TR LO-R8 rendelkezik visszaút csillapítással is, ezzel is segítve azt, hogy a fully ebike-od mozgása olyan legyen, amilyet szeretnél. A kaptatósabb részeken való feltekerést megkönnyítendő (bár erre van az elektromos motor) 80%-os lockout-ot is tud. Ez azt jelenti, hogy egy karral a rugóút (ami ebben a kerékpárban 140mm) 80%-át le tudod zárni. Ennek hála érezhetően merevebb lesz a hátsó rugózás, nem nyeli el annyira a pedálozási energiádat a lengéscsillapító, viszont marad némi mozgástér az egyenetlenségekre is. Ez a hosszú mászásoknál számít azoknak, akik szeretnek mindent a lehető leghatékonyabban csinálni.

PEDELEC RENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
motorgyártó Bosch
motor elhelyezése i
Középmotor
motor Bosch Performance Line CX - Gen.4 'Smart System' (BDU374Y)
érzékelő / szenzor i
Nyomatékszenzor
motor teljesítménye 250 W
maximális sebesség rásegítéssel i
25 km/h
motor maximális nyomatéka 85Nm
motor legnagyobb rásegítési szintje 340%
akkumulátor helye vázban rejtett (integrált)
akkumulátor Bosch PowerTube 'Smart System'
akkumulátor kapacitás Ah = 370Wh)

"> i
750 Wh
akkumulátor típus Li-ion
akkumulátor feszültség 36 V
akkumulátor töltő Bosch töltő 'Smart System' (4A)
kijelző Bosch LED Remote 'Smart System' okostelefonnal összekapcsolható kezelő
okostelefonos kompatibilitás Igen, Bosch eBike Flow alkalmazáson keresztül
VÁZ TULAJDONSÁGAI helykitolto
váz típusa i
Diamond (férfi)
szín Piros
felhasználási terület i
Terepre
teherbírás Normál
váz anyaga alumínium
LENGÉSCSILLAPÍTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
első villa Teleszkópos, lengéscsillapított
első lengéscsillapító / villa Suntour Lytro 34 Air Boost RLR DS
rugóút (első villa) 140mm
lengéscsillapítás működési elve Levegős villa és hátsó tag
hátsó lengéscsillapítás Hátul lengéscsillapított rugóstaggal
hátsó lengéscsillapító (rugóstag) Suntour Unair TR LO-R8
rugóút (hátsó tag) 140mm
KEREKEK ÉS GUMIK TULAJDONSÁGAI helykitolto
kerékméret 29 (elől) / 27.5 (hátul) vegyesen
gumi (első) Veetire Crown Gem (29 x 2.6 / 66-622)
gumi (hátsó) Veetire Crown Gem (27,5 x 2.6 / 66-584)
MEGHAJTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
váltórendszer típusa Láncváltó (csak hátul)
váltó Shimano Deore RD-M5120-SGS Shadow Plus - 10 sebesség
fokozatok száma 10 sebesség
fogaskoszorú Shimano Deore CS-M4100-10 (11-46)
váltókarok Shimano Deore SL-M4100
FÉKRENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
fékrendszer fajtája Hidraulikus tárcsafék
fékek Tektro HD-M390
féktárcsák átmérője (első/hátsó) 180/180
KÉNYELEMMEL KAPCSOLATOS ALKATRÉSZEK helykitolto
nyereg Bulls Sportive Ergo
nyeregcső típusa merev, alu nyeregcső
nyeregcső Bulls
KIEGÉSZÍTŐK TULAJDONSÁGAI helykitolto
világítás Van, ebike akkumulátoráról kapja az áramot és a kijelzőről kapcsolható
első lámpa Nincs, de gyárilag első MonkeyLink lámpa dokkolóval rendelkezik
hátsó lámpa Nincs, de gyárilag hátsó MonkeyLink lámpa dokkolóval rendelkezik
csomagtartó csak opcióban
sárvédő csak opcióban
EGYÉB INFORMÁCIÓK helykitolto
ország Németország
Ha részletfizetéssel vásárolná meg a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módnál jelölje be Cofidis expressz online áruhitelt.