Akkor vagy nekünk Te a főnyeremény:
- Ha bele vagy bolondulva a bringákba – és nem tehetsz ellene semmit. Nyugi, teljesen megértünk. ;-)
- Ha tisztában vagy a kerékpáros kütyükkel – szereted az innovációkat, tudod, mi mivel működik, ismered az termékeket, a márkákat, a piacot, naprakész vagy a fejlesztésekkel és persze a bringákkal.
- Ha nem tegnap kezdted a bringaszerelést: van tapasztalatod, és szívesen bütykölöd a szerkezetet.
- Ha szereted, ha problémával találkozol, mert ott tudod megmutatni a frappáns megoldó-képességed. Ha valakinek gondja van, az neked egy lehetőség – olyankor vagy elemedben, amikor rajtad a világ(vásárlól) szeme, hogy ez a gond megszűnjön létezni.
- Ha nem csak a bringás ambíció van benned – hanem a gazdasági is: mi pénzt termelni jövünk be minden reggel. Minél többeknek sikerül megoldani a problémáját, annál több a bevételünk, és annál jobb a napunk.
- Ha úgy eleve bírnak az emberek – mert van benned élet: lendület, nyitottság és ész is.
- Ha MINDENT meg akarsz (és meg is tudsz!) tanulni ennek a csodás műfajnak a rejtelmeiből.
Ilyen egy bringaőrült, kütyü-mániás értékesítő élete:
- Amikor egy ügyfél bejön egy kéréssel, kérdéssel vagy óhajjal, te megoldó-üzemmódba kapcsolsz: mivel betéve ismered a márkákat, alkatrészeket, kiegészítőket, ezek kompatibilitásait, és a különböző megoldások előnyeit és hátulütőit, információval segítesz neki dönteni! Az már nem is kérdés, vásárol-e, csak az, hogy mi-mindent ;-)
- Amikor konkrét alkatrész kell, akkor szerzel: a polcról, a raktárból vagy a nagykerből. Gondoskodsz róla, hogy az ügyfél meg tudja kapni, amiért hozzád fordult – te intézed.
- Ha kerékpárostul érkezik a vásárló vagy telefonon, emailben szeretne javítást kérni, te felveszed a munkát: nagyságrendileg belövöd a munka volumenét, idő- és alkatrészigényét.
- Amikor sürgős pikk-pakk szerelés esik be, kézbe veszed a dolgot és magad megjavítod.
- Amikor durván bonyolult az ügy, Csizi szervizmester kollégáddal egyeztetsz, hogy tudd, milyen határidővel számolhatsz az ügyfélnek.
- Folyamatosan igazgatod a webshopunkat ugyanúgy, mint a bolti árukészletet – szemmel tartod, hogy mindig minden elérhető és aktuális legyen – precízen beárazva, igazi-profin.
- Amikor email, telefon, levél jön: neked mindegy milyen csatornán fordulnak hozzád az ügyfelek, te ott vagy és göngyölíted a problémájukat, amíg az megszűnik létezni – és már karikázhatnak is tovább a naplementébe! ;-)
Röviden:
- amikor érdeklődő jön be, bezsongatod, elkápráztatod
- ha szerelni kell, szerelsz vagy szereltetsz – de mindig megoldod
- amikor potenciális vevő jön be, vevőt csinálsz belőle
- amikor régi vevő jön be, üdvözlöd, és eladsz neki ismét...
Azt fogod imádni nálunk:
- …hogy komoly ligában játszunk és high-tech cuccokkal foglalkozunk: ez olyan, mint a kaja-őrülteknek a Michelin-csillag.
- …ide olyan vevők jönnek, akik a minőséget ugyanannyira értékelik, mint a szaktudásodat. Ez nem egy „darálós” munka – hanem szakavatott konzultáció a vevővel. ;-)
- ...ha motivál, hogy rajtad áll mennyit keresel, mert jutalékot is kapsz – ha odateszed magad, itt határ a csillagos ég.
- mi nem egy sufni-tuning bolt vagyunk, boltjainkban minden fényes és ragyogó, büszke leszel a munkakörnyezetedre, az biztos.
- és a BICAJOK – hát, ez maga lesz a csoda!…
Izgatottan várjuk jelentkezésedet ezen az űrlapon:
A jelentkezésed a judit.mincza@ambringa.hu vagy az info@ambringa.hu email címre is elküldheted 20ÉSZ jeligére!