Álláshirdetés - 22SZE

Álláshirdetés - 22SZE

 

SZERELÉSBEN JÁRTAS KOLLÉGÁT 

keresünk bővülő csapatunkba!

 


Akkor vagy nekünk Te a főnyeremény:

 

  • Ha bele vagy bolondulva a bringákba – és nem tehetsz ellene semmit. Nyugi, teljesen megértünk. ;-)
     
  • Ha tisztában vagy a kerékpáros kütyükkel – szereted az innovációkat, tudod, mi mivel működik, ismered az termékeket, a márkákat, a piacot, naprakész vagy a fejlesztésekkel és persze a bringákkal. 
     
  • Ha nem tegnap kezdted a bringaszerelést: van tapasztalatod, és szívesen bütykölöd a szerkezetet. 
     
  • Ha szereted, ha problémával találkozol, mert ott tudod megmutatni a frappáns megoldó-képességed. Ha valakinek gondja van, az neked egy lehetőség – olyankor vagy elemedben, amikor rajtad a világ(vásárlól) szeme, hogy ez a gond megszűnjön létezni. 
     
  • Ha nem csak a bringás ambíció van benned – hanem a gazdasági is: mi pénzt termelni jövünk be minden reggel. Minél többeknek sikerül megoldani a problémáját, annál több a bevételünk, és annál jobb a napunk.
     
  • Ha úgy eleve bírnak az emberek – mert van benned élet: lendület, nyitottság és ész is. 
  • Ha MINDENT meg akarsz (és meg is tudsz!) tanulni ennek a csodás műfajnak a rejtelmeiből. 


Ilyen egy bringaőrült, kütyü-mániás értékesítő élete:

 

  • Amikor egy ügyfél bejön egy kéréssel, kérdéssel vagy óhajjal, te megoldó-üzemmódba kapcsolsz: mivel betéve ismered a márkákat, alkatrészeket, kiegészítőket, ezek kompatibilitásait, és a különböző megoldások előnyeit és hátulütőit, információval segítesz neki dönteni! Az már nem is kérdés, vásárol-e, csak az, hogy mi-mindent ;-)
     
  • Amikor konkrét alkatrész kell, akkor szerzel: a polcról, a raktárból vagy a nagykerből. Gondoskodsz róla, hogy az ügyfél meg tudja kapni, amiért hozzád fordult – te intézed.
     
  • Ha kerékpárostul érkezik a vásárló vagy telefonon, emailben szeretne javítást kérni, te felveszed a munkát: nagyságrendileg belövöd a munka volumenét, idő- és alkatrészigényét. 
     
  • Amikor sürgős pikk-pakk szerelés esik be, kézbe veszed a dolgot és magad megjavítod.
     
  • Amikor durván bonyolult az ügy, Csizi szervizmester kollégáddal egyeztetsz, hogy tudd, milyen határidővel számolhatsz az ügyfélnek.
     
  • Folyamatosan igazgatod a webshopunkat ugyanúgy, mint a bolti árukészletet – szemmel tartod, hogy mindig minden elérhető és aktuális legyen – precízen beárazva, igazi-profin.
     
  • Amikor email, telefon, levél jön: neked mindegy milyen csatornán fordulnak hozzád az ügyfelek, te ott vagy és göngyölíted a problémájukat, amíg az megszűnik létezni – és már karikázhatnak is tovább a naplementébe! ;-)
     

Röviden:

  • amikor érdeklődő jön be, bezsongatod, elkápráztatod 
     
  • ha szerelni kell, szerelsz vagy szereltetsz – de mindig megoldod
     
  • amikor potenciális vevő jön be, vevőt csinálsz belőle
     
  • amikor régi vevő jön be, üdvözlöd, és eladsz neki ismét...

  •  

 

 


Azt fogod imádni nálunk:

 

  • …hogy komoly ligában játszunk és high-tech cuccokkal foglalkozunk: ez olyan, mint a kaja-őrülteknek a Michelin-csillag.
     
  • …ide olyan vevők jönnek, akik a minőséget ugyanannyira értékelik, mint a szaktudásodat. Ez nem egy „darálós” munka – hanem szakavatott konzultáció a vevővel. ;-)
     
  • ...ha motivál, hogy rajtad áll mennyit keresel, mert jutalékot is kapsz – ha odateszed magad, itt határ a csillagos ég. 
     
  • mi nem egy sufni-tuning bolt vagyunk, boltjainkban minden fényes és ragyogó, büszke leszel a munkakörnyezetedre, az biztos.
     
  • és a BICAJOK – hát, ez maga lesz a csoda!…

 


Izgatottan várjuk jelentkezésedet ezen az űrlapon:
 

A jelentkezésed a judit.mincza@ambringa.hu vagy az info@ambringa.hu email címre is elküldheted 20ÉSZ jeligére!