Ez az oldal cookie-kat használ, hogy a legjobb élményt tudjuk nyújtani felhasználóinknak! További Információ Elfogadom
Termékek Menü

Vevői visszajelzés a Bionx elektromos kerékpár átalakító szettről

Vevői visszajelzés a Bionx elektromos kerékpár átalakító szettről

 

A Bionx elektromos átépítő szettekről sok kérdést kapunk általában. Igyekszünk elfogulatlanul bemutatni, hogy mennyire kiváló ebike építhető a Bionx rendszerek segítségével, de mivel mi forgalmazzuk, nyilván van bennünk szubjektivitás. Ezért is örülünk, amikor kapunk tőlünk független vevői visszajelzéseket, hiszen leginkább azok tudnak hiteles véleményt mondani bármilyen rendszerről, akik sokat használják, vannak személyes tapasztalataik. Szoktuk is bátorítani vevőinket, hogy ha van egy kis idejük és kedvük, akkor írják le, mi a véleményük pár hónap használatot követően. A továbbiakban egy nemrég kapott vevői levelet szeretnénk megosztani, melyben egy házaspár meséli el, milyennek látják a Bionx elektromos kerékpár átalakító szetteket közel két év és 9-10 ezer km használat után.

Tisztelt AM Bringa!
 
Ígéretünkhöz híven írnék néhány sort a BIONX D szériás beépítő szettekkel kapcsolatosan. 2015 decemberében került sor a beépítésekre. Azóta a Nejem közel 9.000 km-t, én pedig 10.000 km-t tekertem. 2016-ban két hosszabb túránk is volt. Az egyik az Őrségben 8 napos 538 km-es, a másik Ausztriában a Mura mentén szintén 8 napos 567 km-es távval. Az idei évben pedig a Fertő-tó környékén 7 napos 463 km-es, illetve a Salzkammerguti tóvidék megfejelve Ausztria legmagasabb hegyével a Grossglocknerrel, összesen 6 nap 440 km-el. A BIONX szettekkel olyan túra lehetőségek nyíltak meg előttünk, amelyekre ezek nélkül gondolni sem mertünk volna.
A szettek hibátlanul működnek, könnyen kezelhetők, minden hozzá fűzött reményünket beváltották, mindenkinek csak ajánlani tudom.
A nejemet nehezen tudtam rábeszélni a szettek beépíttetésére, de most már el sem tudná képzelni, hogy rásegítés nélküli bringával tekerjen.


Mivel az egész rendszer lelke az akkumulátor, erről is írnék röviden:
Többnyire csak az 1-es és 2-es rásegítési fokozatokat használjuk, nagyon ritkán a 3-ast, így a gyár által megadott hatótáv többszörösét is meg tudjuk tenni egy töltéssel. 
(szerkesztő megjegyzése: a Bionx rendszernek 4 rásegítési fokozata van, emellett 4 visszatöltési fokozata is)
Az akkumulátor igazi tesztje a Glockner túra volt.
A szintrajz a következőképpen alakult:
Indulás Ferleitenből (1.142 m) 13,5 km felfelé Fuschertörl (2.445 m), 2 km lefelé Fuscherlacke (2.262 m), 4 km felfelé Hochtor (2.503 m), 6,6 km lefelé körforgalom (1.881 m),.8,3 km felfelé Ferenc József kilátó (2.369 m). Ez a táv 34,4 km és értelemszerűen ezt visszafele is meg kellett tenni. Felfelé a 28 (elöl), 26 (hátul) áttételt hajtva 2-es rásegítési fokozatban 8-9 km/h-val haladtunk, többször pihenőket (fotószüneteket) tartva.
A teljesen feltöltött akkuval indultunk (8 vonal)
Az én akkumulátorom: a Fuschertörlnél 2 vonalat
                                          a Fuscherlacke-nél 4 vonalat
                                          a Hochtornál 2 vonalat
                                          a körforgalomnál 4 vonalat
                                          a Ferenc József kilátónál 2 vonalat
                        visszafele a körforgalomnál 4 vonalat
                                          a Hochtornál 1 vonalat
                                          a Fuscherlacke-nél 3 vonalat
                                          a Fuschertörlnél 1 vonalat
                                          visszaérve Ferleitenbe pedig 5 vonalat mutatott.
Visszafele a Hoctor előtt 2 km-rel és a Fuschertöl előtt 500 m-el a kijelző már csak egy vonalat mutatott emiatt takarékosabban használtam, nehogy a rendszer kikapcsoljon.
A nejem akkumulátora: a Fuschertörlnél 3 vonalat
                                           a Fuscherlacke-nél 4 vonalat
                                           a Hoctornál 3 vonalat
                                           a körforgalomnál 5 vonalat (Itt a nejem nyaki és váll izületi problémák miatt visszafordult.)
                                           a Hoctornál ismét 3 vonalat
                                           a Fuscherlacke-nél 4 vonalat
                                           a Fuschertörlnél 3 vonalat
                                          és Ferleitenben 6 vonalat mutatott.

A fentiekből egyértelműen látszik, hogy a visszatöltés hatékonysága is jobb mint a gyártó által megadott 15-20%. Egy visszatöltés nélküli elektromos kerékpárral ennek a túrának valószínűleg a felét sem tudtuk volna megtenni. Most már több dombosabb túránkon kiderült, hogy a rásegítő funkció mellett a visszatöltési lehetőség is legalább olyan fontos számunkra. A BIONX D szériájának választása jó döntésnek bizonyult, reméljük még nagyon sokáig élvezni tudjuk az előnyeit. Sokan azt tartják, hogy elektromos rásegítéssel nem is igazi  kerékpározás a kerékpározás. Szerintünk akik ezt mondják azok még csak próbaképpen sem tekertek ilyennel.
Csatolok pár képet a Glockner túráról.
 
Üdvözlettel:  Varga Csaba és Neje

Eddig az idézet a levélből, melyet ezúton is köszönünk.

Van ezek után még bármi kérdés? ;)

blog comments powered by Disqus