Ez az oldal cookie-kat használ, hogy a legjobb élményt tudjuk nyújtani felhasználóinknak! További Információ
Termékek Menü

Sun-EZ-Sport

Ár:
369.990 Ft (291.331 Ft + ÁFA)
Cikkszám: Sun-EZ-SportCX
Gyártó: SunBicycles
A SunBicycles EZ-Sport modellje az Easy Racers örök klasszikusának a Tour Easy-nek az ívelt vázcsövű és jelentősen kedvezőbb árú alternatívája. Felhasználási körük ennek megfelelően nagyon hasonló, azok számára készülnek, akik leginkább kellemes túrákhoz választanak kényelmes, könnyen kezelhető, biztos futású fekvőbringát.
NEM KAPHATÓ!
Kifutás dátuma:
2020-07-03

Leírás és Paraméterek

A SunBicycles EZ-Sport modellje az Easy Racers örök klasszikusának a Tour Easy-nek az ívelt vázcsövű és jelentősen kedvezőbb árú alternatívája. Felhasználási körük ennek megfelelően nagyon hasonló, azok számára készülnek, akik leginkább kellemes túrákhoz választanak kényelmes, könnyen kezelhető, biztos futású fekvőbringát. Elöl 20', hátul 26' kerekei és a hosszú tengelytávja révén az út egyenetlenségeit jól torelálja, így teló nélkül is kivasalt úton haladhatunk, legalábbis érzetben. Ehhez természetesen az is hozzájárul, hogy ülőpárnázata kellően vastag és puha. A háttámlája hálós, így jól szellőzik. Mivel a hajtóműve alacsonyan helyezkedik el, háttámlája állítottabb, ezért kezdők is nagyon könnyen elboldogulnak vele. A bringás ülős pozícióját nézve az EZ széria gépeire jobban illik a fotelbringa elnevezés, mint a fekvő. Olyan kiegészítőkkel tehetjük még 'amerikaibbá', mint például az elmaradhatatlan első szélvédő. (Tour Easy-t enélkül ritkán látni...) Aki a napsütés elöl is el akar bújni, az vehet hozzá még tetőt is! Kiváló alkatrészekből építették össze, így megbízható, relatíve könnyű, sőt, ezek ellenére alacsonynak tekinthető az ára, ezért nagyon jó vétel!

A(z) SunBicycles márkáról

A Sun Bicycles egy 1972-ben alapított tajvani székhelyű kerékpárgyártó. Palettáján sokféle modell megtalálható a hagyományosnak számító "gyémántvázas" kerékpároktól a cruisereken át a fekvőbringákig.

Saját tervező csapata van,mely nagy figyelmet fordít arra, hogy minden termékük kategóriájában a legjobb ár/érték hányadosú legyen, azaz a vevő a pénzéért a lehető legnagyobb értéket kapja. Ez a filozófia megfigyelhető minden termékükben, még a rekumbensekben is, bár azokat nem saját, hanem az amerikai legnevesebb fekvős cég, az Easy Racers tervei alapján gyártják. Mivel ezen termékeik legnagyobb hányadban az amerikai piacon találnak gazdára, ezért palettájukon belül a leginkább az USA piacán oly népszerű hosszú tengelytávú modellek a legnépszerűbbek. Azok viszont verhetetlen áron és minőségben!

Vélemények

4.60
5 értékelés
5
(3)
4
(2)
3
(0)
2
(0)
1
(0)
Írja meg véleményét!
| 4 / 5 csillag!
2012. 04. 22.
Csak rajtaülve "szállítom". Ezért a nehezebb szállíthatóság - a hossza miatt,- nem gond. A Budapest-Bonyhád távon (210 km kisforgalmú közutakon) kipróbálva, oda-vissza. Hibátlanul teljesített. Én is. Tolni sem érdemes. Annál is jobb, ha tekered. A hagyományos (normális) kerékpárnál, sok kilométer után, mindig csak arra vártam, hadd álljak meg, és hadd pihenjek. Ennél inkább arra várok, hogy visszaülhessek és tekerjem. Megálláskor is inkább rajta ülve maradok.
Teleszkópja nincs. Megfelelő üléspozícióval, a legtöbb rázkódás az ülésen át éri a tested. Ez kb 8 cm-es zselészerű anyag. Tehát semmi gondod nincs vele közutakon. A 7 bar-os guminyomás ellenére sem. És ez a gép oda való. Füves, köves talajon nem jó sokáig haladni vele. De egy jobb földes út már bejön. A jó aszfalton pedig feno-men-álisan gurul és gurul... Minél gyorsabban gurul, annál stabilabban fekszik az úton.
| 5 / 5 csillag!
2012. 04. 22.
Csak rajtaülve "szállítom". Ezért a nehezebb szállíthatóság - a hossza miatt,- nem gond. A Budapest-Bonyhád távon (210 km kisforgalmú közutakon) kipróbálva, oda-vissza. Hibátlanul teljesített. Én is. Tolni sem érdemes. Annál is jobb, ha tekered. A hagyományos (normális) kerékpárnál, sok kilométer után, mindig csak arra vártam, hadd álljak meg, és hadd pihenjek. Ennél inkább arra várok, hogy visszaülhessek és tekerjem. Megálláskor is inkább rajta ülve maradok.
Teleszkópja nincs. Megfelelő üléspozícióval, a legtöbb rázkódás az ülésen át éri a tested. Ez kb 8 cm-es zselészerű anyag. Tehát semmi gondod nincs vele közutakon. A 7 bar-os guminyomás ellenére sem. És ez a gép oda való. Füves, köves talajon nem jó sokáig haladni vele. De egy jobb földes út már bejön. A jó aszfalton pedig feno-men-álisan gurul és gurul... Minél gyorsabban gurul, annál stabilabban fekszik az úton.
| 4 / 5 csillag!
2012. 04. 22.
Csak rajtaülve "szállítom". Ezért a nehezebb szállíthatóság - a hossza miatt,- nem gond. A Budapest-Bonyhád távon (210 km kisforgalmú közutakon) kipróbálva, oda-vissza. Hibátlanul teljesített. Én is. Tolni sem érdemes. Annál is jobb, ha tekered. A hagyományos (normális) kerékpárnál, sok kilométer után, mindig csak arra vártam, hadd álljak meg, és hadd pihenjek. Ennél inkább arra várok, hogy visszaülhessek és tekerjem. Megálláskor is inkább rajta ülve maradok.
Teleszkópja nincs. Megfelelő üléspozícióval, a legtöbb rázkódás az ülésen át éri a tested. Ez kb 8 cm-es zselészerű anyag. Tehát semmi gondod nincs vele közutakon. A 7 bar-os guminyomás ellenére sem. És ez a gép oda való. Füves, köves talajon nem jó sokáig haladni vele. De egy jobb földes út már bejön. A jó aszfalton pedig feno-men-álisan gurul és gurul... Minél gyorsabban gurul, annál stabilabban fekszik az úton.
| 5 / 5 csillag!
2012. 04. 22.
Csak rajtaülve "szállítom". Ezért a nehezebb szállíthatóság - a hossza miatt,- nem gond. A Budapest-Bonyhád távon (210 km kisforgalmú közutakon) kipróbálva, oda-vissza. Hibátlanul teljesített. Én is. Tolni sem érdemes. Annál is jobb, ha tekered. A hagyományos (normális) kerékpárnál, sok kilométer után, mindig csak arra vártam, hadd álljak meg, és hadd pihenjek. Ennél inkább arra várok, hogy visszaülhessek és tekerjem. Megálláskor is inkább rajta ülve maradok.
Teleszkópja nincs. Megfelelő üléspozícióval, a legtöbb rázkódás az ülésen át éri a tested. Ez kb 8 cm-es zselészerű anyag. Tehát semmi gondod nincs vele közutakon. A 7 bar-os guminyomás ellenére sem. És ez a gép oda való. Füves, köves talajon nem jó sokáig haladni vele. De egy jobb földes út már bejön. A jó aszfalton pedig feno-men-álisan gurul és gurul... Minél gyorsabban gurul, annál stabilabban fekszik az úton.
| 5 / 5 csillag!
2012. 04. 22.
Csak rajtaülve "szállítom". Ezért a nehezebb szállíthatóság - a hossza miatt,- nem gond. A Budapest-Bonyhád távon (210 km kisforgalmú közutakon) kipróbálva, oda-vissza. Hibátlanul teljesített. Én is. Tolni sem érdemes. Annál is jobb, ha tekered. A hagyományos (normális) kerékpárnál, sok kilométer után, mindig csak arra vártam, hadd álljak meg, és hadd pihenjek. Ennél inkább arra várok, hogy visszaülhessek és tekerjem. Megálláskor is inkább rajta ülve maradok.
Teleszkópja nincs. Megfelelő üléspozícióval, a legtöbb rázkódás az ülésen át éri a tested. Ez kb 8 cm-es zselészerű anyag. Tehát semmi gondod nincs vele közutakon. A 7 bar-os guminyomás ellenére sem. És ez a gép oda való. Füves, köves talajon nem jó sokáig haladni vele. De egy jobb földes út már bejön. A jó aszfalton pedig feno-men-álisan gurul és gurul... Minél gyorsabban gurul, annál stabilabban fekszik az úton.