PEGASUS Lavida Evo Plus elektromos kerékpár
Cikkszám: | PegasusLavidaEvoPlus_cf21-750wh |
Gyártó: | Pegasus |
A Pegasus Lavida Evo Plus elektromos kerékpár képes a visszatöltésre (és ezen keresztül motorfékezésre) köszönhetően a rendkívül finom járású és erős Alber hátsó, nyomatékszenzoros agymotornak. A hátsó agymotoros kialakításnak köszönhetően az első váltóról sem kell lemondanunk, így a Pegasus Lavida Evo Plus összesen 30 sebességes Shimano Deore váltórendszerrel van felszerelve. A Lavida Plus egy tökéletes, pihentető túra pedelec. A motor hangtalan és erős, a kerékpár pedig az ergonomikus kiegészítőknek és remek kialakítású váznak köszönhetően nagyon kényelmes, igazi Pegasus gép! A 2020-as modellévtől ráadásul az akkumulátor kapacitása megnőtt 750 Wh-ra és ami még szembetűnőbb, hogy “beköltözött” a váz alsó csövébe, ezáltal harmonikus, egységes megjelenést kölcsönözve a pedelec-nek. Az említett 750 Wh kapacitású akkumulátornak köszönhetően a kerékpárnak igen tisztes (100+ km) hatótávja van, amit az ügyesen kihasznált visszatöltés csak tovább tud növelni. Egy ilyen szuper túra ebike-ról természetesen nem hiányozhatnak a praktikus kiegészítők, mint az erős (70 LUX-os) lámpák, sárvédők, illetve a csomagtartó. Utóbbi ráadásul i-Rack kompatibilis is! Senki sem szeret a defektek miatt aggódni, ezt tudják a Pegasus tervezői is, ezért a Lavida Evo Plus-ra a Schwalbe legnagyobb defektvédelemmel bíró gumiját, a Marathon Plus-t tették. |
|
|
Leírás és Paraméterek
Választható akkumulátor kapacitások | 750 Wh |
Akkumulátor | BMZ SuperCore |
Akkumulátor feszültség | 36 V |
Akkumulátor helye | vázban rejtett (integrált) |
Akkumulátor típus | Li-ion |
Ambringa selection | Ambringa Selection tag |
Csomagtartó | van, teljes értékű (és i-Rack kompatibilis is) |
Gumi (első) | Schwalbe Marathon Plus (47-622 / 28 x 1.75) |
Első villa | Teleszkópos, lengéscsillapított |
Első váltó | Shimano Deore FD-T6000 3 sebességes szorzó váltó |
Első lengéscsillapító / villa | Suntour NEX E25 HLO CTS |
Rugóút (első villa) | 63mm |
Fékrendszer fajtája | Hidraulikus tárcsafék |
Fékek | Shimano MT200 |
Féktárcsák átmérője (első/hátsó) | 180/160 |
Felhasználási terület | Aszfaltra |
Fogaskoszorú | Shimano CS-HG81-10 (11-34) |
Fokozatok száma | 30 sebesség |
Garancia időtartama | 2 év |
Ország | Németország |
Gumi (hátsó) | Schwalbe Marathon Plus (47-622 / 28 x 1.75) |
Hátsó lengéscsillapítás | Lengéscsillapított nyeregcső |
Váltó | Shimano Deore RD-T6000SGS 10 sebességes láncváltó |
Kerékméret | 28 |
Teherbírás | Normál |
Kijelző | Bloks Z20 |
Maximális sebesség rásegítéssel | 25 km/h |
Modellév | 2021 |
MonkeyLink előkészítés | Van: kulacstartó |
Motor elhelyezése | Hátsó agymotor |
Motorgyártó | Alber |
Motor | Alber Neodrive |
Motor teljesítménye | 250 W |
Nyereg | Comodoro |
Nyeregcső | Kalloy SP-383 lengéscsillapított nyeregcső |
Érzékelő / szenzor | Nyomatékszenzor |
Sárvédő | van |
Váltórendszer típusa | Láncváltó (elől és hátul is) |
Váltókarok | Shimano Deore SL-T6000 |
Váz anyaga | alumínium |
Váz típusa | Komfort |
Vázméretek | 45, 50, 55 |
Lámpák | elől: Fuxon DHL-F170EB 70 LUX; hátul: Fuxon R-121-EB |
Világítás | Van, elől-hátul |
Lengéscsillapítás működési elve | Acélrugós villa |
Visszatöltés | Visszatöltésre képes |