LEVIT Musca Urban HD elektromos kerékpár (468Wh, olive pearl)
687.900 Ft (541.654 Ft + ÁFA)

LEVIT Musca Urban HD elektromos kerékpár (468Wh, olive pearl)

Gyártó: LEVIT
Cikkszám: 75051_cf
A cseh LEVIT legjobban felszerelt 50Nm-es hátsó agymotoros, pedálfordulat érzékelős túra elektromos kerékpárja vázba rejtett, 486Wh-s akkumulátorral. Kényelmes, állítható dőlésszögű kormánnyal, lengéscsillapított nyeregcsővel. 9 sebességes Shimano láncváltóval és hidraulikus tárcsafékekkel.
Kívánságlistára teszem
687.900 Ft (541.654 Ft + ÁFA)

Leírás és Paraméterek

Ha a kedvenc belépő modelljeinkről kérdeznek minket, nagy az esély, hogy egy LEVIT bringát is fel fogunk sorolni, nem véletlenül. A cseh gyártó bringái ugyanis nem csak szuper ár-érték aránnyal bírnak, de a számokon túl (motorteljesítmény, felszereltség stb.) nagy hangsúlyt fektetnek arra is, hogy ebike-jaik jól is nézzenek ki. Ahogy a fő tervező mondta: miért egy pedelec-nek olcsónak kinéznie attól még, hogy kedvezőbb az ára? Ez a mentalitás abszolút tetten érhető a LEVIT gépeken, hiszen design-jük modern, fényezésük, formatervezésük és megjelenésük kimondodttan igényes. Ezért is szeretjük őket annyira.

A gyártó kínálatában találunk összecsukható, hátsó agymotoros ebike-októl kezdve, a kedvező árú Bafang Maxdrive-os gépeken keresztül Vinka, illetve Bosch motoros bringákat, amik a nagy német és osztrák márkák territóriumát fenyegetik már a prémium szegmens kapujában.

Megjegyzésként: ha korábban csupa jót hallottál az Apache ebike-okról, akkor a LEVIT lesz a Te bringád, hiszen az Apache 2021 óta már LEVIT márkanév alatt fut.

A trekking kerékpárokról

Ha azt mondjuk kerékpár, a legtöbbünk lelki szemei előtt egy trekking kerékpár képe jelenik meg. Mitől trekking, azaz túra egy kerékpár? A legfontosabb a "teljes harci dísz", azaz a túrázáshoz elengedhetetlen kiegészítők: sárvédők, csomagtartó, kitámasztó és a világítás. Másik ismérvük, hogy a trekking ebike-oknál fontos a kényelem is, ezért a legtöbbször ergonómikusabb markolatot és állítható dőlésszögű kormánybefogót is találunk egy trekking pedelec-en. A 28-as (esetleg 26-os) méretű aszfaltosabb (simább futófelületű) és vékonyabb (2.2 alatti) gumik is árulkodnak arról, ha egy túra bringával állunk szemben.

A LEVIT HD (50Nm) motorról

A LEVIT HD 50Nm a csehek erősebbik pedálfordulat érzékelős hátsó agymotorja. Ez az egyszerűbb működési elvű elektromos rásegítés, ugyanakkor sokan szeretik, hiszen itt az elektromos rásegítés alapját nem az adja, hogy a felhasználó milyen erősen tapossa a pedált, hanem csak annyi, hogy a pedál jár-e vagy sem. Emiatt jobban lehet "lustálkodni" egy pedálfordulatos bringán.

A motor nyomatéka 50Nm, ami a hátsó agymotorok között soknak mondható. Összevetni ezt a számot nem nagyon lehet a középmotorokéval, hiszen itt ez az 50Nm már közvetlenül a tengelyre hat, nincsen egy változó áttétel, mint a lánc vagy agyváltóval párosított középmotorok esetében.

Működési elv: Pedálfordulat érzékelés
Csúcsnyomatéka: 50Nm
Rásegítési szintek: 0, 1, 2, 3, 4, 5 
Nominális motor teljesítmény: 250W
Elektromos rásegítés sebesség-limitje: 25 km/h

LEVIT SP2.1 akkumulátorról

Az SP2.1 a cseh LEVIT vázba rejtett, integrált akkumulátorának a nevet, amit a Bafang Maxdrive-os, illetve Vinka motoros elektromos kerékpárjaiknál használnak. Az SP2.1 LG cellákat és fém akku házat használ a tartósság és az egyenletes teljesítmény leadás érdekében.

Az akkumulátor természetesen kivehető a vázból, ehhez kulccsal ki kell nyitnunk az akkut rögzítő zárat és még a plusz, biztonsági reteszt is el kell tolnunk. Természetesen az SP2.1 tölthető úgy is, hogy a kerékpárban hagyjuk, de kivéve azt a LEVT ebike-unkból is ugyanolyan jól tölthető!

Ez a konkrét akkumulátor 468Wh kapacitással bír.

LEVIT Codac LCD kijelzőről

Az egyik leggyakrabban használt kijelzőnk a pedálfordulat érzékelős hátsó agymotoros elektromos kerékpárjainknál. A kijelző a bal oldalon, a markolat mellé van szerelve és egybe vannak építve benne a kezelő gombok és maga a megjelenítő. Az esti bringázást megkönnyítendő, a kijelző háttérvilágítással is rendelkezik, így mindig jól olvasható marad ez a fekete-fehér LCD panel.

A nagyméretű, könnyen megkülönböztethető gomboknak hála a rendszert még úgy is könnyen kezelhetjük, hogy rá se nézünk, hogy ujjaink éppen merre járnak. Funkciót tekintve a Codac átlagosnak mondható, mindent tud, ami egy elektromos kerékpár kijelzőtől elvárható. Természetesen az időjárás viszontagságainak is ellenáll, erre az IP65-ös védettség lesz a garancia!

Cyclocomputer funkciók: összes megtett táv, túratáv, legnagyobb elért sebesség, átlagos sebesség, bringázással töltött idő
Akkumulátor töltöttség százalékos visszajelzése: nem
Toló támogatás: van
Színek: fekete-fehér
Okostelefonnal összekapcsolható: nem
Gombok száma: 3 db (+, -,, bekapcsoló/infó gomb)
Gombok háttérvilágítása: nem
Tápellátás: ebike akkumulátoráról
Levehető: nem
Vízállóság: IP65 (por ellen teljességgel védett és kisnyomású vízsugár ellen is)

9 sebességes Shimano Altus láncváltóról

Az Altus váltók a japán Shimano megfizethető váltói. A belépő kategóriában középtájon helyezkednek el tudásuk és precizitásuk alapján. Szerencsére már ezek a váltók is sokkal pontosabban és megbízhatóbban váltanak, mint a Shimano belépő váltó családjának tagjai, a Tourney váltók. 

Ez a konkrét Altus váltó egy modernebb, 9 sebességes változat (RD-M2000) egy átlagos áttétel tartományt biztosító 11-36-es fogszámú fogsorral.

Shimano MT200 tárcsafékről

Az MT200 a japán Shimano legelterjedtebb hidraulikus tárcsaféke, amivel számtalan ebike-on találkozhatunk: trekking, city, SUV, illetve belépő e-mtb gépeken. A hidraulikus Shimano MT200 tárcsafék megbízható fékteljesítményt nyújt és könnyen kezelhető. 2-dugattyús, hidraulikus szerkezete garantálja a következetes lassítást. Nem mellesleg egy kiváló ár-érték arányú fékrendszerről beszélhetünk, ami a legtöbb (főkképpen a trekking és city) felhasználó igényét teljességgel ki fogja elégíteni!

Suntour NEX-E25 DS (63mm) villáról

A NEX a Suntour alap trekking, azaz túra célra fejlesztett villa családja (de nem a belépő villa, annál jobb!). Az egyik leggyakrabban használt első lengéscsillapító a trekking ebike-ok között, nem véletlenül. Ár-érték aránya kiváló és megbízhatóan teszi a dolgát. Acélrugós kialakítású, azaz személyre szabhatóságról nem igazán beszélhetünk.

Ez a konkrét villa egy 63mm-es -átlagos trekking- rugóúttal várja az úthibákkal való találkozást.