LEVIT Atlas Vinka elektromos kerékpár (630Wh, sötétkék szín)
Cikkszám: | 75300_df |
Gyártó: | LEVIT |
Elérhetőség: | Beszerzés alatt |
A LEVIT Atlas Vinka az egyik kedvenc ebike-unk a cseh gyártó 2022-es kínálatából, nem mellesleg a gyártó kínálatában egy új termékvonal. Az Atlas pedelec-kel a LEVIT ugyanis belépett a SUV ebike-ok piacára, azaz azon gépek közé, amik afféle mindenes, vegyes használatra szánt kerékpárok. Legyen szó enyhébb terepről vagy aszfaltos túrázásról egy eSUV, jelen esetben egy Atlas Vinka nyergében szó szerint "nyeregben érezhetjük magunkat". És ezt hogy érték el a csehek? Kezdésnek fogták a klasszikus férfi vázas trekking bringa koncepciót, amit átdolgoztak 29-es kerékméretre, ami már a mountain bike-ok (illetve a SUV gépek) jellemzője. Erre a mountain bike "szabványos" kerékre kerültek a Schwalbe SUV gépekre szánt mindenes gumija, a Hurricane. A bütykös oldalfalaknak és a ballonos méretnek (2.4) hála jó tapadást ad porózusabb talajon is, ugyanakkor középen egy simább futófelülettel is el van látva, így kezes marad az aszfalton is. Ehhez (és a komfortérzethez) nagyban hozzájárul a 120mm-es rugóúttal bíró levegős Zoom 868S első villa is. Az Atlas vázgeometriáját is úgy lőtte be a LEVIT, hogy egy kellemes egyensúlyt adjon a kényelem és a sportosság között, így enyhébb terepen is jól kezelhető marad az ebike, ugyanakkor a hosszabb túrák során is komfortosnak érezhetjük. Ha már szóba kerültek a hosszabb túrák: erre a gyártó részéről minden adott, hisz az Atlas Vinka egy szép nagy, 630Wh kapacitású akkumulátort "rejteget" a váz alsócsövében. Ennek hála 100km feletti hatótávról is beszélhetünk. Ezt a tisztes méretű akksit fogja meríteni a japán Vinka E30-as motor, ami tökéletes választás a LEVIT részéről egy ilyen kiváló ár-érték arányú SUV gép esetében. Egyrészt egy kimondottan erős motorról beszélhetünk, hisz maximális nyomatéka 80Nm, így erőnek biztos nem leszünk híján még a meredek emelkedőkön sem, másrészt ez az E30-as motor egy kuplunggal is el van látva, aminek hála az általunk eddig próbált összes ebike motor közül ezt a legkönnyebb rásegítés nélkül tekerni, mivel ilyenkor a kuplung "leválasztva" a motor belső szerkezetét a hajtásról és pedálozásunkkal közvetlenül a láncot hajtjuk. A lánc pedig egy 10 sebességes Shimano Deore LinkGlide-os láncváltóhoz fog tartani, hogy azon keresztül eljusson az erő a hátsó kerékre. Ez a váltó egy újdonság a japán Shimano kínálatában, állításuk szerint az eddigi váltóikkal szemben akár háromszoros élettartammal is bír majd. Ezt a váltót viszont látni egy ilyen árszintű ebike-on kimondottan ritka dolog, ezért nagy piros pont jár a LEVIT-nek! A fékezésről a Shimano egyik legtöbbet eladott hidraulikus tárcsafék rendszere, az MT200 gondoskodik, ami tökéletesen teszi majd a dolgát az Atlas Vinka-ban is, ebben biztosak vagyunk! Természetesen nem SUV gép egy ebike ha nincsenek rajta a "kötelezőnek" mondható túra kiegészítők, így az Atlas Vinka-n is találunk teljes világítást, sárvédőket, csomagtartót és kitámasztót. Jó szívvel ajánljuk ezt az ebike-ot bárkinek, aki fantasztikus ár-érték arányú "mindenevő" kerékpárt keresnek, hisszük, hogy a nem éri majd őket csalódás, ha ezt az elektromos kerékpárt választják! A komfort vázas, 27,5-es kerékméretű változatról készült videónkat alább megtekintheti: |
|
![]() |
|
|
Cikkszám: | Változatok: | Elérhetőség: | Ár: | Kosárba |
75301_df
|
L vázméret
|
Beszerzés alatt
|
1.061.900 Ft (836.142 Ft + ÁFA)
|
|
75300_df
|
M vázméret
|
Beszerzés alatt
|
1.061.900 Ft (836.142 Ft + ÁFA)
|
|
75299_df
|
S vázméret
|
Beszerzés alatt
|
1.061.900 Ft (836.142 Ft + ÁFA)
|
|
75302_df
|
XL vázméret
|
Beszerzés alatt
|
1.061.900 Ft (836.142 Ft + ÁFA)
|
|
Leírás és Paraméterek
Akkumulátor kapacitás | 630 Wh |
Akkumulátor töltő | Levit 4A |
Akkumulátor | Levit SP2.1 |
Akkumulátor feszültség | 36 V |
Akkumulátor helye | vázban rejtett (integrált) |
Akkumulátor típus | Li-ion |
Ambringa selection | Ambringa Selection tag |
Csomagtartó | van, teljes értékű |
Gumi (első) | Schwalbe Hurricane (29x2,4 / 62-622) |
Első villa | Teleszkópos, lengéscsillapított |
Első lengéscsillapító / villa | Zoom 868S Air Boost |
Rugóút (első villa) | 120mm |
Fékrendszer fajtája | Hidraulikus tárcsafék |
Fékek | Shimano MT200 |
Féktárcsák átmérője (első/hátsó) | 180/180 |
Felhasználási terület | Cross (aszfalt/terep vegyesen) |
Fogaskoszorú | Shimano LG600 (11-43) |
Fokozatok száma | 10 sebesség |
Ország | Csehország |
Gumi (hátsó) | Schwalbe Hurricane (29x2,4 / 62-622) |
Hátsó lengéscsillapítás | Merev hátsó villa |
Váltó | Shimano Deore M5130-10 LinkgGlide Shadow+, 10 sebességes láncváltó |
Kerékméret | 29 |
Teherbírás | Normál |
Kijelző | Vinka DC40 színes kijelző |
Maximális sebesség rásegítéssel | 25 km/h |
Modellév | 2022 |
MonkeyLink előkészítés | Nincs |
Motor elhelyezése | Középmotor |
Motorgyártó | Vinka |
Motor maximális nyomatéka | 80Nm |
Motor | Vinka E30 |
Motor teljesítménye | 250 W |
Nyereg | Selle Royal 1216 HRN |
Nyeregcső típusa | merev, alu nyeregcső |
Érzékelő / szenzor | Nyomatékszenzor |
Sárvédő | van |
Szín | Sötétkék |
Váltórendszer típusa | Láncváltó (csak hátul) |
Váltókarok | Shimano Deore M5130 |
Váz anyaga | alumínium |
Váz típusa | Diamond |
Vázméretek | S, M, L |
Világítás | Van, ebike akkumulátoráról kapja az áramot és a kijelzőről kapcsolható |
Lengéscsillapítás működési elve | Levegős villa |
Visszatöltés | Nincs visszatöltés |