Ez az oldal cookie-kat használ, hogy a legjobb élményt tudjuk nyújtani felhasználóinknak! További Információ
Termékek Menü
Giant Roam E+ GTS elektromos cross kerékpár férfi vázzal

GIANT Roam E+ GTS elektromos kerékpár (400wh, fekete szín)

Gyártó: Giant
Elérhetőség: Rendelhető
Cikkszám: 2203700105_df
Cikkszám: Vázméret: Elérhetőség: Ár: Kosárba
2203700107_df
L
Rendelhető
899.900 Ft 809.000 Ft (637.008 Ft + ÁFA)
Menny.:Kosárba
2203700105_df
M
Rendelhető
899.900 Ft 809.000 Ft (637.008 Ft + ÁFA)
Menny.:Kosárba
2203700108_df
XL
Raktáron
899.900 Ft 809.000 Ft (637.008 Ft + ÁFA)
Menny.:Kosárba

Leírás és Paraméterek

A Giant a világ egyik legnagyobb kerékpárgyártója, talán nem véletlenül, hisz a név kötelez! Elektromos kerékpárokat a legtöbb mai márkához képest már rendkívül korán, 2006-tól gyártanak, aminek hála az ebike piac egyik öregjének tekinthetjük. Pedelec fronton (is) elmondható, hogy modelljeikkel egészen a közép kategóriától a csúcs kétkerekűekig bezárólag találkozhatunk. Jellemző a Giant ebike-jaira, hogy -a saját ALUXX ötvözetüknek is hála- valamivel könnyebbek, mint versenytársaik.

A Giant márka másik jellegzetessége pedelec fronton a saját fejlesztésű ebike rendszer, amivel nem sok gyártó büszkélkedhet, pláne nem ekkora volumenben és sokszínűségben. A Giant SyncDrive motorok Yamaha alapokon nyugszanak, viszon saját szoftverrel és egyedi megoldásokkal megfűszerezve. A többi részegység (akkumulátorok, kijelzők stb.) házon belül kerülnek fejlesztésre, a Giant-től megszokott és elvárható magas minőségben és tudással (náluk például évek óta van már okostelefonos összekapcsolhatóság). 

A cross ebike-okról röviden: a cross elektromos kerékpárjaink a klasszikus trekking, azaz túra és a SUV modelljeink között helyezkednek el félúton. Filigránabbak, mint egy trekking kerékpár, ugyanakkor jellemzően hiányoznak róluk a kényelmi extrák (pl: állítható dőlésszögű kormánybefogó) vagy a praktikus túra kiegészítők (ez leggyakrabban a csomagtartó). Kerékméretük 28-as, akárcsak a túra pedelec-eké és gumijuk vastagsága is inkább vékonyabbnak mondható, semmint egy ballonos, montis guminak. Ha már gumik: a cross ebike-ok gumi bütykösebb, így porózusabb terepen is jobb tapadással bírnak, mint egy klasszikus túra modell.

Ajánljuk azoknak a cross modelleket, akik egy filigránabb, sportosabb ebike-ot keresnek ami kemény talajon (aszfalt, döngölt földút) érzi magát igazán otthon, de murvás felületen sem jön zavarba. Ha jellemzően inkább túráznál, javasoljuk még a trekking ebike-jainkat is, ha viszont nagyon vegyes terepen használnád leendő ebike-od és erdőbe is gyakran tekernél, a cross modelleken kívül nézz szét SUV elektromos kerékpárjaink között is!

Giant SyncDrive Core motorról


A Giant SyncDrive motorok talán első blikkre nem tűnhetnek ismerősnek, viszont ha azt mondjuk, hogy Yamaha, már többeknek felcsillanhat a szemük. A japán Yamaha adja ugyanis a Giant SyncDrive motorjainak alapját. Azaz alapvetően egy erősen személyre (a Giant igényeinek, elvárásainak megfelelő) Yamaha motorról beszélhetünk. Azaz tapasztalatból itt sincs hiány, kiforrott, fejlett pedelec rendszerről beszélhetünk.
Ezen erőforrások közül a SyncDrive Core a belépő modell a Giant motorok világába. Viszont nem akármilyen antréról beszélünk, hisz a Core motor több szempontból is maga mögé utasítja az egyik legnépszerűbb gyártónak, a Bosch-nak a belépő motorját, az Active Line-t (BES2). Utóbbi 40Nm csúcsnyomatékkal bír és 250%-os maximális rásegítéssel. A Core motor ezzel szemben 50Nm csúcsnyomatékkal és 300%-os legnagyobb rásegítéssel segít a pedálozásban. Ezt pedig a gyakorlatban is érezni fogjuk!
Alapvetően elmondható, hogy habár a Core motor nem fogja “letépni a fejünket”, meredek emelkedőkön is hathatós támogatást tud nyújtani, miközben fogyasztása kiváló, így adott kapacitású akkumulátorból remek távokat tudunk megtenni vele. Mindezt ráadásul halkan, kultúrált működés mellett.
Ami még nagy piros pont, hogy ez az erőforrás rendelkezik egy “automata móddal”, amikor a rendszer a pedálozásunk alapján állítja a rásegítés erősségét is. Azaz ha nagyon beletaposunk a pedálba, a rendszer nem csak, hogy megtöbbszörözi az erőnket, mint egy “sima” nyomatékszenzoros motor, de a “rásegítési szintet” is feljebb kapcsolja, így még jobban megtöbbszöröződik az erőnk (pl: 100% helyett 300%-ra állítja a rásegítés mértékét).​


Működési elv: Nyomatékszenzor
Csúcsnyomatéka: 50Nm
Legnagyobb rásegítés: 300%
Mit jelent ez? Turbo-ban a legnagyobb rásegítési szinten az emberi erő 300%-át képes leadni a motor
Rásegítési szintek: OFF, Eco, Tour, Active, Sport és Power. Illetve az említett Automata mód, amikor ezek között magától vált a rendszer.
Nominális motor teljesítmény: 250W
Elektromos rásegítés sebesség-limitje: 25 km/h
Tömege: 2,9 kg

A Roam E+ pedelec-ek (a GTS, klasszikus férfi vázas és STA trapéz, azaz női vázas) a Giant legkedvezőbb áron elérhető elektromos rásegítéses kerékpárjai.

A Roam E+ ebike-ok alapvetően 28"-as kerékméretű, cross bringák, azaz remek választás könnyedebb terepen, illetve aszfalton való használatra is. Hogy az emelkedők se legyenek olyan izzasztóak, a Giant egy SyncDrive Core motorral látta el ezt az ebike-ot, ami maximális 50Nm-es nyomatékával és 300%-os rásegítésével teszi könnyebbé az életünket.

A motort egy vázba rejtett, 400Wh kapacitású akkumulátor látja el energiával, míg a pedelec rendszert egy okostelefonnal összekapcsolható vezérlőn keresztül irányíthatjuk.

A Roam E+ pedelec-ek 9 sebességes Shimano Alivio váltóval és hidraulikus Tektro tárcsafékekkel lettek szerelve, míg az első lengéscsillapításért a más bringáknál is jól bevált Suntour NEX E25 felel.

PEDELEC RENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
motorgyártó Giant SyncDrive
motor elhelyezéseinformation_mark Középmotor
motor Giant SyncDrive Core
érzékelő / szenzorinformation_mark Nyomatékszenzor
motor teljesítménye 250 W
maximális sebesség rásegítésselinformation_mark 25 km/h
motor maximális nyomatéka 50Nm
motor legnagyobb rásegítési szintje 300%
visszatöltésinformation_mark Nincs visszatöltés
akkumulátor helye vázban rejtett (integrált)
akkumulátor Giant EnergyPak
akkumulátor kapacitásinformation_mark 400 Wh
akkumulátor típus Li-ion
akkumulátor feszültség 36 V
akkumulátor töltő Giant EnergyPak 4A Fast charger
kijelző Giant RideControl ONE
okostelefonos kompatibilitás Igen, Giant RideControl alkalmazáson keresztül
VÁZ TULAJDONSÁGAI helykitolto
váz típusainformation_mark Diamond
vázméretek M, L, XL
szín Fekete
felhasználási területinformation_mark Cross (aszfalt/terep vegyesen)
teherbírás Normál
váz anyaga alumínium
LENGÉSCSILLAPÍTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
első villa Teleszkópos, lengéscsillapított
első lengéscsillapító / villa Suntour NEX E25
rugóút (első villa) 63mm
lengéscsillapítás működési elve Acélrugós villa
KEREKEK ÉS GUMIK TULAJDONSÁGAI helykitolto
kerékméret 28
gumi (első) Giant Crosscut Gravel 2 (28 x 1.70 / 622-45)
gumi (hátsó) Giant Crosscut Gravel 2 (28 x 1.70 / 622-45)
MEGHAJTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
váltórendszer típusa Láncváltó (csak hátul)
váltó Shimano Alivo M3100-9 SGS Shadow - 9 sebesség
fokozatok száma 9 sebesség
fogaskoszorú Shimano CS-HG200 (11-36)
váltókarok Shimano SL-M2000
FÉKRENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
fékrendszer fajtája Hidraulikus tárcsafék
fékek Tektro HD-M275
féktárcsák átmérője (első/hátsó) 180/160
KÉNYELEMMEL KAPCSOLATOS ALKATRÉSZEK helykitolto
nyereg Giant Sport Comfort
nyeregcső típusa merev, alu nyeregcső
nyeregcső Giant 30.9mm forged aluminium
KIEGÉSZÍTŐK TULAJDONSÁGAI helykitolto
világítás Opcionálisan
csomagtartó csak opcióban
sárvédő csak opcióban
EGYÉB INFORMÁCIÓK helykitolto
állami támogatással megvásárolható Igen

Interaktív virtuális bemutató

 

 

Youtube videók