BULLS Vuca Evo AM 2 elektromos kerékpár (1055Wh, dark chrome silver)
3.541.900 Ft (2.788.898 Ft + ÁFA)

BULLS Vuca Evo AM 2 elektromos kerékpár (1055Wh, dark chrome silver)

Gyártó: BULLS Bike
Elérhetőség: Raktáron
Cikkszám: 525907850944_fs
Kívánságlistára teszem
Vázméret
M
3.541.900 Ft (2.788.898 Ft + ÁFA)

Leírás és Paraméterek

Bulls kerékpárgyártó logója

A Bulls a világ egyik legnagyobb kerékpárgyártó cégcsoportjának az egyik törzs márkája. A német Bulls fókuszában évek óta a minőségi, sportosabb kerékpárok, illetve mostanra a trendeknek megfelelően az elektromos kerékpárok állnak. A márka a prémium minőség mellett elkötelezett az innováció mellett, nem véletlen, hogy számos újdonság debütált náluk az évek során, illetve az sem, hogy a Bulls nem kötötte le magát 100%-osan csak a Bosch rendszer mellett. Kínálatában találkozhatunk bődületesen nagy akkus Brose rendszerű, Shimano, illetve 2024-től a Pinion ebike rendszerrel (utóbbi csak pár, exkluzív márka kínálatába kerülhetett be).

A Bulls termékfejlesztésében a veterán mérnökök mellett egy gyári versenycsapat is részt vesz, akik folyamatos visszajelzésükkel segítik nem csak "profibbá", de a hétköznapok során jobban használhatóvá is tenni.

Elektromos mountain bike kategória képe

Miért jó egy fully (összteleszkópos) e-monti: az elől-hátul lengéscsillapított mountain bike-ok az elektromos kerékpárok világában jelentősen népszerűbbek, mint a hardtail, azaz csak elől lengéscsillapított testvéreik. Habár költségesebb kerékpárok a fully-k, de a felárért a hátsó lengéscsillapítónak köszönhetően egy sokkal kezelhetőbb és komfortosabb ebike-unk lesz. A hagyományos montik esetében páran idegenkedven a fully-któl, aminek két oka van: a hátsó lengéscsillapítás jár némi plusz tömeggel, illetve a pedálozás energiája némileg "megdézsmálásra kerül" a rugó mozgása által. Az elektromos rásegítés szerencsére ezt könnyedén feledteti velünk, így nekünk már csak az előnyök élvezete marad!

Összteleszkópos elektromos kerékpár váz illusztrációja

A végeredmény egy olyan e-monti, amivel szélsebesen tudunk hegynek fel is tekerni és a lejtmenetben is sokkal dinamikusabbak, bevállalósabbak lehetünk. A hátsó lengéscsillapítás fő funkciója, hogy a kerékpár fara lejtmenetben (sőt, még tempósabb hegymászás közben!) ne "pattanjon fel" például a köveken, bukkanókon. Helyette a levegős tag elnyeli az energia nagy részét, ezzel biztosítva, hogy a hátsó kerék a lehető legtovább maradjon a talajon. Ennek hála biztonságosabban kormányozható, illetve fékezhető lesz az ebike, lévén, hogy mindkét kereket "odatapasztja" egy-egy lengéscsillapító a földhöz.

Shimano XT M8120/M8100 tárcsafékről

Az XT M8120 a japán Shimano egyik legjobb négydugattyús hidraulikus tárcsaféke, amivel a prémium mountain bike-októl kezdve a csúcsfelszereltségű trekking ebike-okig sokféle pedelec-ben találkozhatunk. A négydugattyús konstrukciónak (és az XT "felszereltségnek") hála jóval komolyabb fékhatással bír, mint a gyakrabban használt 2 dugattyús tárcsafékek. Gyakori választás, hogy elől egy 4 dugattyús fékrendszer dolgozik (mint itt is, a csúcs M8120), míg a hátsó keréknél, ahol kisebb fékerő is elegendő, egy 2 dugattyús hidraulikus tárcsafék "teljesít szolgálatot". Persze ezt a feladatot itt sem akármilyen fékre bízta a gyártó: szintén egy csúcs XT fék, az M8100 fékezi magabiztosan a hátsó tárcsát. A végeredmény egy jó értelemben vett harapós, de ugyanakkor jól kezelhető és megbízható fékrendszer lesz. Nagyon szeretjük!

Dropper (állítható magasságú) nyeregcsőről

A dropper nyeregcső az egyik kedvenc kiegészítőnk, ha kerékpárokról van szó. Nem véletlenül! Az, hogy a kormányról, egy kart megnyomva tudjuk állítani a nyeregcső magasságát kincset ér.

Terepen ennek hála mindig az ideális pozícióban lesz a nyereg: mászáshoz kellően magasan, így maximalizálva a pedálozásunk hatékonyságát, illetve a lejtmenethez leengedve pedig kellően alacsonyan, hogy ne akadályozzon minket az egyensúlyozásban.

De városi, illetve túra felhasználásnál is nagyon hasznos egy dropper nyeregcső. Itt ugyanis megoldható az, hogy leszálláskor leengedjük a nyerget, ezzel megkönnyítve a leszállást, illetve az újbóli felszállást a kerékpárra. Ez egészen addig hangzik csak úri huncutságnak, amíg ki nem próbálja az ember a gyakorlatban:)

A dropper nyeregcsövet úgy kell elképzelni, mint egy állítható magasságú irodaszéket, csak itt nem a szék alatt kell "matatni", hanem a kormányon kell lenyomni egy kart a magasság megváltoztatásához. 

PEDELEC RENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
motorgyártó Pinion
motor elhelyezése i
Középmotor
motor FIT Pinion MGU E1.12
érzékelő / szenzor i
Nyomatékszenzor
motor teljesítménye 250 W
maximális sebesség rásegítéssel i
25 km/h
motor maximális nyomatéka 85Nm
motor legnagyobb rásegítési szintje 410%
akkumulátor helye vázban rejtett (integrált)
akkumulátor UltraCore FIT
akkumulátor kapacitás Ah = 370Wh)

"> i
1055 Wh
akkumulátor típus Li-ion
akkumulátor feszültség 48 V
akkumulátor töltő FIT 3A-s akkumulátor töltő
kijelző FIT Master Node LED
okostelefonos kompatibilitás Igen, FIT E-Bike Control alkalmazáson keresztül
VÁZ TULAJDONSÁGAI helykitolto
váz típusa i
Diamond (férfi)
szín Szürke
felhasználási terület i
Terepre
teherbírás Normál
váz anyaga alumínium
LENGÉSCSILLAPÍTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
első villa Teleszkópos, lengéscsillapított
első lengéscsillapító / villa FOX Float 38 Factory-Series, 3 pos-adj
rugóút (első villa) 150mm
hátsó lengéscsillapítás Hátul lengéscsillapított rugóstaggal
hátsó lengéscsillapító (rugóstag) FOX Float X Factory-Series, 2-POS 205mm x 65mm
rugóút (hátsó tag) 150mm
KEREKEK ÉS GUMIK TULAJDONSÁGAI helykitolto
kerékméret 29
gumi (első) MAXXIS® Minion DHF AM, EN / MAXXIS® Minion DHR2 AM, EN (29 x 2.60 / 66-622)
gumi (hátsó) MAXXIS® Minion DHF AM, EN / MAXXIS® Minion DHR2 AM, EN (29 x 2.60 / 66-622)
MEGHAJTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
váltórendszer típusa Láncváltó (csak hátul)
váltó 12 sebességes Pinion váltó a motorba integrálva (Pinion MGU E1.12) Áttétel tartomány: 600%
fokozatok száma 12 sebesség
fogaskoszorú GATES ® CDX, 32T
váltókarok PINION TE1
FÉKRENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
fékrendszer fajtája Hidraulikus tárcsafék
fékek SHIMANO Deore XT BR-M8120
féktárcsák átmérője (első/hátsó) 220 / 203
KÉNYELEMMEL KAPCSOLATOS ALKATRÉSZEK helykitolto
markolat ERGON GE10
nyereg ERGON SM10 E-Mountain
nyeregcső típusa kormányról állítható magasságú (dropper) nyeregcső
nyeregcső RUMBLE Escalator, 34.9 mm / S 125 mm, M,L 150 mm , XL 170mm+ SL-MT500-IL for I-spec EV
KIEGÉSZÍTŐK TULAJDONSÁGAI helykitolto
világítás Van, hátsó lámpa vázba integrált, első lámpa opcionálisan MonkeyLink dokkolón keresztül
első lámpa MonkeyLink Connect
hátsó lámpa MonkeyLink Twinlight
csomagtartó csak opcióban
sárvédő csak opcióban
extrák szíjhajtás
EGYÉB INFORMÁCIÓK helykitolto
ország Németország