BULLS Lacuba Evo 10S elektromos kerékpár
Cikkszám: | BullsLacubaEvo10S_tf21-555wh |
Gyártó: | BULLS Bike |
A Bulls Lacuba Evo 10S a német gyártó egyik legjobb ár-érték arányú elektromos túra kerékpárja. Ez köszönhető a remekül kiválasztott felszereltségnek és remek Brose motornak. Utóbbi a Brose Drive T Mag-ot takarja, ami a német motorgyártó erősebb trekking felhasználásra tervezett motorja. Ez a motor egy 2020-as újdonság a Brose-tól. Egy kimondottan erős (70Nm-es maximális nyomaték) és nagy rásegítést adó (320%-os, ezekkel a számokkal leheletnyivel marad el a 2020-as Bosch CX motortól (de a 2019-es CX-et felülmúlja a rásegítés mértékében). A magnézium háznak hála ez az új motor könnyebb, mint elődje és a nyomatékleadása is át lett programozva, hogy a lehető legnagyobb tartományban tudjun maximális nyomatékkal dolgozni, ha arra van szükség. A motor tehát mint látjuk, abszolút több, mint elegendő, ugyanez igaz az akkumulátorokra is. A választás a miénk: 555 vagy hatalmas 750 Wh-s kapacitású akkuval is rendelhetjük Lacuba Evo 10S-ünket. Ez a Lacuba egy 10 sebességes Shimano Deore váltórendszerrel, Tektro hidraulikus tárcsafékkel van szerelve, így sem a váltásra, sem a fékerőre nem lesz panaszunk! Az ebike kényelmét jelentősen fokozza, hogy remek geometriájú váz ergonomikus kiegészítőket kapott az Ergon GP3 markolat és a Selle Essenza Plus nyereg személyében. Túra elektromos kerékpár lévén a Bulls Lacuba Evo 10S természetesen fel van szerelve komplett világítással, sárvédőkkel, csomagtartóval (i-Rack I és II kompatibilis!) és kitámasztóval. A Lacuba Evo 10 mellett ennek a pedelec-nek is "bérelt helye van" a kiemelten ajánlott trekking-túra elektromos kerékpárok között kínálatunkban! |
|
|
Cikkszám: | Változatok: | Elérhetőség: | Ár: | Kosárba |
BullsLacubaEvo10S_tf21-555wh
|
555 Wh-s akkumulátorral
|
Rendelhető
|
1.167.900 Ft (919.606 Ft + ÁFA)
|
|
BullsLacubaEvo10S_tf21-750wh
|
750 Wh-s akkumulátorral
|
Rendelhető
|
1.245.900 Ft (981.024 Ft + ÁFA)
|
|
Leírás és Paraméterek
Választható akkumulátor kapacitások | 555 | 750 Wh |
Akkumulátor | BMZ SuperCore |
Akkumulátor feszültség | 37 V |
Akkumulátor helye | vázban rejtett (integrált) |
Akkumulátor típus | Li-ion |
Csomagtartó | van, teljes értékű (és i-Rack kompatibilis is) |
Gumi (első) | Supero Optima Safe (28 x 1.75 / 47-622) |
Első villa | Teleszkópos, lengéscsillapított |
Első lengéscsillapító / villa | Suntour NEX E25 DS HLO |
Rugóút (első villa) | 63mm |
Fékrendszer fajtája | Hidraulikus tárcsafék |
Fékek | Tektro HD-M275 |
Féktárcsák átmérője (első/hátsó) | 180/160 |
Felhasználási terület | Aszfaltra |
Fogaskoszorú | Shimano Deore CS-M4100 (11-42) |
Fokozatok száma | 10 sebesség |
Garancia időtartama | 2 év |
Ország | Németország |
Gumi (hátsó) | Supero Optima Safe (28 x 1.75) |
Hátsó lengéscsillapítás | Merev hátsó villa |
Váltó | Shimano Deore RD-M5120-SGS Shadow Plus - 10 sebesség |
Kerékméret | 28 |
Teherbírás | Normál |
Kijelző | BMZ DS103 színes kijelző |
Maximális sebesség rásegítéssel | 25 km/h |
Modellév | 2021 |
MonkeyLink előkészítés | Van: kulacstartó |
Motor elhelyezése | Középmotor |
Motorgyártó | Brose |
Motor maximális nyomatéka | 70Nm |
Motor legnagyobb rásegítési szintje | 320% |
Motor | Brose Drive T Mag |
Motor teljesítménye | 250 W |
Nyereg | Selle Royal Essenza Plus |
Nyeregcső | merev, alu nyeregcső |
Érzékelő / szenzor | Nyomatékszenzor |
Sárvédő | van |
Váltórendszer típusa | Láncváltó (csak hátul) |
Váltókarok | Shimano Deore SL-M4100 |
Váz anyaga | alumínium |
Váz típusa | Trapéz |
Vázméretek | 45, 50, 53, 58 |
Világítás | Van, elől-hátul |
Lengéscsillapítás működési elve | Acélrugós villa |
Visszatöltés | Nincs visszatöltés |