BULLS E-Stream Evo TR 1 fully elektromos mountain bike kerékpár 27,5" (740Wh, fekete-kék szín)
1.902.900 Ft 1.200.000 Ft (944.882 Ft + ÁFA)

BULLS E-Stream Evo TR 1 fully elektromos mountain bike kerékpár 27,5" (740Wh, fekete-kék szín)

Gyártó: BULLS Bike
Elérhetőség: Rendelhető
Cikkszám: 687-13348_fs
Kívánságlistára teszem
Vázméret
L
1.902.900 Ft 1.200.000 Ft (944.882 Ft + ÁFA)

Leírás és Paraméterek

Bulls kerékpárgyártó logója

A Bulls a világ egyik legnagyobb kerékpárgyártó cégcsoportjának az egyik törzs márkája. A német Bulls fókuszában évek óta a minőségi, sportosabb kerékpárok, illetve mostanra a trendeknek megfelelően az elektromos kerékpárok állnak. A márka a prémium minőség mellett elkötelezett az innováció mellett, nem véletlen, hogy számos újdonság debütált náluk az évek során, illetve az sem, hogy a Bulls nem kötötte le magát 100%-osan csak a Bosch rendszer mellett. Kínálatában találkozhatunk bődületesen nagy akkus Brose rendszerű, Shimano, illetve 2024-től a Pinion ebike rendszerrel (utóbbi csak pár, exkluzív márka kínálatába kerülhetett be).

A Bulls termékfejlesztésében a veterán mérnökök mellett egy gyári versenycsapat is részt vesz, akik folyamatos visszajelzésükkel segítik nem csak "profibbá", de a hétköznapok során jobban használhatóvá is tenni.

Elektromos mountain bike kategória képe

Miért jó egy fully (összteleszkópos) e-monti: az elől-hátul lengéscsillapított mountain bike-ok az elektromos kerékpárok világában jelentősen népszerűbbek, mint a hardtail, azaz csak elől lengéscsillapított testvéreik. Habár költségesebb kerékpárok a fully-k, de a felárért a hátsó lengéscsillapítónak köszönhetően egy sokkal kezelhetőbb és komfortosabb ebike-unk lesz. A hagyományos montik esetében páran idegenkedven a fully-któl, aminek két oka van: a hátsó lengéscsillapítás jár némi plusz tömeggel, illetve a pedálozás energiája némileg "megdézsmálásra kerül" a rugó mozgása által. Az elektromos rásegítés szerencsére ezt könnyedén feledteti velünk, így nekünk már csak az előnyök élvezete marad!

Összteleszkópos elektromos kerékpár váz illusztrációja

A végeredmény egy olyan e-monti, amivel szélsebesen tudunk hegynek fel is tekerni és a lejtmenetben is sokkal dinamikusabbak, bevállalósabbak lehetünk. A hátsó lengéscsillapítás fő funkciója, hogy a kerékpár fara lejtmenetben (sőt, még tempósabb hegymászás közben!) ne "pattanjon fel" például a köveken, bukkanókon. Helyette a levegős tag elnyeli az energia nagy részét, ezzel biztosítva, hogy a hátsó kerék a lehető legtovább maradjon a talajon. Ennek hála biztonságosabban kormányozható, illetve fékezhető lesz az ebike, lévén, hogy mindkét kereket "odatapasztja" egy-egy lengéscsillapító a földhöz.

Brose S-Mag PRO FIT motorról


Ez a motor az új, FIT által hangolt Brose motor széria legerősebb, csúcs változata. A csúcsnyomatéka a piacon az egyik legnagyobb, 90Nm, míg a legnagyobb rásegítési szinten az emberi 410%-át tudja még leadni (ezzel a két számmal felülmúlja a Bosch csúcsmotorját, a CX-et). 

Lévén, hogy Brose alapokon nyugszik ez a motor, működése kimondottan halk és finom (köszönhetően annak, hogy belül szíjhajtásos és nem fém fogaskerekes), így nagyon jó szívvel ajánljuk bárkinek, akit zavarnak az elektromotorok zúgása. Természetesen nem csak a vájt fülűeknek lesz jó választás ez a motor, hanem a kilométer falóknak is. Ezt a motort ugyanis egészen brutális, 925Wh kapacitású akkumulátorral lehet párosítani, amivel már nem csak kimehetünk a világból, de vissza is tudunk jönni!

Talán nem véletlen, hogy a Bosch CX mellett ez az egyik kedvenc motorunk. Hiszen nem csak bivalyerős, de kellően kifinomult és természetes érzést adó, így tényleg azt hihetjük, hogy mi lettünk hirtelen ember feletti erő birtokosai.


Brose S-Mag Fit ebike motor

Működési elv: Nyomatékszenzor
Csúcsnyomatéka: 90Nm
Legnagyobb rásegítés: 410%
Mit jelent ez? HIGH-ban a legnagyobb rásegítési szinten az emberi erő 410%-át képes leadni a motor
Rásegítési szintek (gyárilag 4 rásegítési szint választható az alábbiakból): OFF, ECO, AUTO, STD és HIGH. 
Nominális motor teljesítmény: 250W
Elektromos rásegítés sebesség-limitje: 25 km/h
Tömege: 2,9 kg

10 sebességes Shimano Deore M5120 láncváltóról

A japán Shimano váltói közül szerintünk a Deore az egyik legjobb választás, köszönhetően annak, hogy gyorsan és precízen vált, miközben fenntartása is barátibb, mint a csúcs XT rendszeré. A Deore család a Shimano megfogalmazása szerint a legjobb váltócsalád még nem profi felhasználásra. Láncváltó révén csak pedálozás közben tudunk vele váltani, álló helyzetben nem!

Ez a konkrét Deore váltó egy komolyabb, (M szériás) változat, ráadásul abból is a széles áttétel tartományt lekezelni tudó (RD-M5120-10SGS) egy kimondottan széles áttétel tartományt biztosító 11-46-os fogszámú fogsorral.

Shimano MT420 tárcsafékről

Az MT420 a japán Shimano négydugattyús hidraulikus tárcsaféke, amivel mountain bike-októl kezdve a komolyabb felszereltségű trekking ebike-okig sokféle pedelec-ben találkozhatunk. A négydugattyús konstrukciónak hála jóval komolyabb fékhatással bír, mint a belépő, leggyakrabban használt 2 dugattyús tárcsafékek. Egy hatékony és jól adagolható erős fékrendszer! 

PEDELEC RENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
motorgyártó Brose FIT
motor elhelyezése i
Középmotor
motor Brose S-Mag Pro FIT
érzékelő / szenzor i
Nyomatékszenzor
motor teljesítménye 250 W
maximális sebesség rásegítéssel i
25 km/h
motor maximális nyomatéka 90Nm
motor legnagyobb rásegítési szintje 410%
akkumulátor helye vázban rejtett (integrált)
akkumulátor UltraCore FIT
akkumulátor kapacitás Ah = 370Wh)

"> i
740 Wh
akkumulátor típus Li-ion
akkumulátor feszültség 36 V
akkumulátor töltő FIT 4A-s akkumulátor töltő
kijelző FIT Remote LCD (okostelefonnal összeköthető)
okostelefonos kompatibilitás Igen, FIT E-Bike Control alkalmazáson keresztül
VÁZ TULAJDONSÁGAI helykitolto
váz típusa i
Diamond (férfi)
szín matt fekete-kék
felhasználási terület i
Terepre
teherbírás Normál
váz anyaga alumínium
LENGÉSCSILLAPÍTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
első villa Teleszkópos, lengéscsillapított
első lengéscsillapító / villa BULLS Lytro 34 Boost RL-R Air
rugóút (első villa) 120mm
lengéscsillapítás működési elve Levegős villa és hátsó tag
hátsó lengéscsillapítás Hátul lengéscsillapított rugóstaggal
hátsó lengéscsillapító (rugóstag) SR SUNTOUR Unair LOR8
rugóút (hátsó tag) 120mm
KEREKEK ÉS GUMIK TULAJDONSÁGAI helykitolto
kerékméret 27.5
gumi (első) SCHWALBE Nobby Nic Performance (65-584 / 27,5 x 2,60)
gumi (hátsó) SCHWALBE Nobby Nic Performance (65-584 / 27,5 x 2,60)
MEGHAJTÁS TULAJDONSÁGAI helykitolto
váltórendszer típusa Láncváltó (csak hátul)
váltó Shimano Deore RD-M5120-SGS Shadow Plus - 10 sebesség
fokozatok száma 10 sebesség
fogaskoszorú SHIMANO Deore CS-M4100-10 11-46T
váltókarok SHIMANO Deore SL-M4100-IR I-Spec EV
FÉKRENDSZER TULAJDONSÁGAI helykitolto
fékrendszer fajtája Hidraulikus tárcsafék
fékek SHIMANO BR-MT420
féktárcsák átmérője (első/hátsó) 180 / 180
KÉNYELEMMEL KAPCSOLATOS ALKATRÉSZEK helykitolto
markolat Bulls
nyereg BULLS Sportive Ergo
nyeregcső típusa paralelogrammás lengéscsillapított nyeregcső
nyeregcső BULLS, 10mm Offset
KIEGÉSZÍTŐK TULAJDONSÁGAI helykitolto
világítás Van, ebike akkumulátoráról kapja az áramot és a kijelzőről kapcsolható
EGYÉB INFORMÁCIÓK helykitolto
ország Németország
Ha részletfizetéssel vásárolná meg a terméket, helyezze a kosárba, majd a fizetési módnál jelölje be Cofidis expressz online áruhitelt.